ادعاهای واهی نخست وزیر اسرائیل علیه ایران

© AP Photo / Sebastian Scheinerنتانیاهو
نتانیاهو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نتانیاهو چه واکنشی نسبت به اظهارات فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران نشان داد؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در سخنرانی خود با اشاره به ادعای حمله اسرائیل  به اهداف ایرانی در سوریه گفت که ما علیه نیروهای ایرانی و همچنین علیه نیروهای سوری که به دنبال تمایلات ایران هستند، فعالیت می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حمله موشکی اسرائیل به سوریه افزود:«به هرکسی که سعی کند به ما آسیب برساند، ضربه می‌زنیم. هرکس ما را تهدید به نابودی کند، باید مسئولیتش را نیز بپذیرد».

وی همچنین در توییتی نسبت به بیانات عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران،واکنش نشان داده نوشت:«ما این نوع تهاجم از طرف ایران اعم از نفوذ نظامی در سوریه و بیانیه‌هایی که از طرف ایران مبنی بر نابودی اسرائیل صادر می‌شود — همانند همانی که فرمانده نیروی هوایی ایران چندی پیش گفت را نادیده نمی‌گیریم».

نیروی نظامی اسرائیل در بیانیه‌ای با اشاره به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مدعی شد: «ما حمله به اهداف نیروهای قدس ایران در قلمرو سوریه را شروع کرده‌ایم. به نیروهای مسلح سوری درباره آسیب رساندن به نیروها و یا قلمرو اسرائیلی هشدار می‌دهیم».

ایران بارها تاکید کرده که پایگاه یا نیروی نظامی در سوریه ندارد و بنابراین ادعای حمله به اهداف ایرانی در سوریه بی‌اساس است و تاکید کرده است تا زمانی که خطر تروریسم در سوریه باشد و دولت سوریه از ایران بخواهد در سوریه باقی خواهد ‌ماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала