رکورد افزایش مستمر قیمت نفت از جولای 2017

© Sputnik / Mikhail Mokrushinرکورد افزایش مستمر قیمت نفت از جولای 2017
رکورد افزایش مستمر قیمت نفت از جولای 2017 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قیمت هر بشکه نفت برنت و وست تگزاس اینترمدیت به رکورد جدیدی از نظر افزایش مستمر از سال 2017 دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبر افزایش قیمت نفت مارک های مانند Brent و WTI، از جولای 2017 با توجه به افزایش قیمت مستمر به رکورد رسیده است. 
صادرات نفت ایران به ژاپن به صفر رسید - اسپوتنیک ایران
صادرات نفت ایران به ژاپن به صفر رسید
هزینه طلای سیاه همچنان در روز هفتم معاملات به طور روزانه افزایش می یابد.
با توجه به کاهش ذخایر نفت در ایالات متحده و انتظار کشورهای عضو اوپک برای کاهش تولید نفت و همچنین اظهارات دونالد ترامپ، رئیی جمهور آمریکا درباره روند مذاکرات موغف با چین، نقش مهمی در افزایش قیمت ایفا کرد.
قیمت نفت، هزینه یک بشکه برنت در بورس اوراق بهادار ICE لندن بیش از 58 دلار و ارزش نفت وست تگزاس اینترمدیت در بورس اوراق بهادار نیویورک بالاتر از 49 دلار رسید. 
پیش از این در خبرها امده بود که تحلیلگران بانک های وال استریت در ماه دسامبر سال جاری میلادی پیش بینی های قیمت نفت در سال 2019 را به شدت کاهش دادند، زیرا در رابطه با کاهش تقاضا و تولید بیش از حد این هیدروکربن در سطح جهانی نگرانی دارند.
قیمت نفت خام برنت در سال 2019، به طور متوسط، اندکی بیش از بشکه ای 69 دلار خواهد بود، در حالی که پیشتر انتظار می‌رفت که 77 دلار باشد. این ارقام را در ماه نوامبر، 13 نماینده بانک های سرمایه گذاری که در نظرسنجی شرکت کرده اند، پیش بینی کردند. برای نفت WTI آمریکای شمالی، این برآورد از 70 دلار قبلی تا 63 دلار کاهش یافته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала