علت استعفای وزیر بهداشت ایران

© Sputnikعلت استعفای وزیر بهداشت ایران
علت استعفای وزیر بهداشت ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تاخیر در پرداخت پاداش بازنشستگان وزارت بهداشت، علت استعفای وزیر بهداشت ایران بوده است.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیربهداشت ایران در جمع معاونان خود گفت با تاخیر در پرداخت پاداش بازنشستگان وزارت بهداشت تصمیمم را برای قطع همکاری جدی کردم. 
وی گفت: چقدر به دنبال پرداخت پاداش بازنشستگان بودیم اما نتوانستیم پاداش بازنشستگان را بدهیم. 
کاربران نسبت به منطق وزیر بهداشت ایران در جواب مطالبه گران واکنش شدید نشان دادند +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
کاربران نسبت به منطق وزیر بهداشت ایران در جواب مطالبه گران واکنش شدید نشان دادند +ویدئو،عکس
وی با یادآوری داستانی در این خصوص گفت: یکی از بازنشستگان وزارت بهداشت در گچساران گفت، من دخترم را شوهر دادم و به دنبال تهیه جهیزیه بودم اما نتوانستم جهیزیه آماده کنم و یکی از دوستان قول مساعد داد که مشکلش حل شود.حتی اگر الان پاداش بازنشستگی ام را بدهید باز هم نمی توانم جهیزیه ای که سال قبل می توانستم تهیه کنم، امسال آماده کنم چرا که ارزش پول کم شده است.
هاشمی خطاب به مسئولان سازمان برنامه و بودجه گفت: شما پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش و وزرات علوم را دادید اما چرا پاداش بازنشستگان وزارت بهداشت را ندادید؟
در نتیجه به علت عدم پرداخت حقوق بازنشستگاه وزارت بهداشت، هاشمی از سمت خود استعفا داد. 
گفتنی است، پیش از این حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت که این روزها با نقل قول هایش یکی پس از دیگری جنجال می آفریند، باعث واکنش های تند مردم و انتقاد گسترده ی کاربران شبکه های اجتماعی شده است. بعد از نقل قول اخیر وی در نیشابور " همینی که هست. این بار در بازدید از بیمارستانی در شهرستان بجستان خراسان رضوی در گفت گویی کوتاه و در پاسخ به یکی از اهالی آنجا که از شرایط سخت زندگی پرهزینه، بیماری همسرش و نبودن متخصص فیزیوتراپی به ایشان گله کردند تا شاید بخشی از مشکلات این بیمارستان حل شود، با لحنی نامناسب " خودت بمال " که در خور یک وزیر نیست و کاملا غیرمعمول به حساب می آید، استفاده می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала