حمله به ایران ممکن نیست

© AP Photo / Ebrahim Norooziحمله به ایران ممکن نیست
حمله به ایران ممکن نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیچ ابر قدرتی خیال تجاوز به خود راه نمی دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»،  سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه گفت که قدرت ایران به اندازه‌ای رسیده که آمریکایی‌ها دیگر جرأت بیان گزینه نظامی در برابر ایران هم ندارند.

جعفری بیان کرد:«مشکل اصلی جامعه ما دلبستن به خارج به جای تمرکز به داخل است و این تفکرات غیر اسلامی است که برای جامعه مشکل پیدا می‌کند. اگر نگاه‌های ما در حوزه های مختلف به داخل برگردد مشکلات ما برطرف خواهد شد ولی مشکل این است که گوش شنوا نداریم.

دستاورد سفر هیات وزارت دفاع روسیه به ایران - اسپوتنیک ایران
دستاورد سفر هیات وزارت دفاع روسیه به ایران

ما سالها از تهدید امنیتی فاصله گرفتیم و هیچ ابر قدرتی خیال تجاوز به خود راه نمی دهد و به شدت از درگیری با ایران واهمه دارند و تبعات آن و مجاهدت رزمندگان و شهدای ما را می دانند. برنامه ریزی امنیتی در فتنه 78 و 88 رخ داد و فتنه 88 فتنه‌ای توسط آمریکاییها علیه ملت ایران بود که ملت از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند و حماسه 9 دی را رقم زدند.

امروز مشکل اقتصادی و مدیریتی در کشور وجود دارد که مشکل بزرگی است و اگر گوش شنوا باشد و توجه به فرامین رهبری و شهدا باشد مشکل بر طرف می شود. امروز در جنگ اقتصادی با دشمنان هستیم و با این جنگ وضع عمومی کشور قابل مقایسه با دیگر کشورهای منطقه نیست.

ما اکنون که اقتدار و قدرت آمریکا را با 40 سال پیش مقایسه کنیم، بنا به فرمایش رهبری اقتدار آمریکا رو به افول است و امروز خودشان اقرار به ضعف در برابر ایران می کنند.قدرت ایران به اندازه ای رسیده که دیگر جرئت بیان گزینه نظامی در برابر ایران هم ندارند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала