اسرائیلی ها بخوبی از خود دفاع می کنند

© Sputnik / Vitaly Podvitskiترامپ نگران اسرائیل نیست
ترامپ نگران اسرائیل نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ: ما 4.5 بیلیون دلار سالانه به اسرائیل می دهیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تایمز آف اسرائیل»، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه  ابراز داشت که فکر نمی کند خروج نظامیان آمریکایی از سوریه خطری برای اسرائیل فراهم کند.

نیروهای اسرائیلی قادرند بخوبی از خود دفاع کنند. ترامپ در سفر سورپریز مانند خود به پایگاه هوایی در عراق در خصوص تصمیمش در باره خروج نیروهای آمریکایی از سوریه که در حال جنگ با «داعش» (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) هستند،توضیح داد.

ترامپ گفت:«فکر نمی کنم خروج ما از سوریه خطری برای اسرائیل ببار آورد. من با « بی بی Bibi» در اینباره صحبت کردم (بی بی منظور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است). به « بی بی» گفتم که هیج اتفاقی نخواهد افتاد. می دانید ما 4.5 بیلیون دلار سالانه به اسرائیل می دهیم. اگر شما مشاهده کنید می بینید که اسرائیلی ها خیلی خوب از خود دفاع می کنند.

البته ما مواظب اسرائیل خواهیم بود. اسرائیل هم بدرفتاری نخواهد کرد.  ما همانطور که گفتم 4.5 بیلیون دلار به اسرائیل می دهیم. البته راستش را بگویم خیلی بیشتر از آن، اگر به حساب ها نگاه کنیم، خیلی بیشتر از آن پرداخت می شود. اسرائیلی ها بخوبی ازعهده دفاع از خود برمی آیند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала