میلیاردها تومان یارانه پنهان در ایران

© Sputnik / Sergey Mamontovمیلیاردها تومان یارانه پنهان در ایران
میلیاردها تومان یارانه پنهان در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نقل از رئیس سازمان برنامه و بودجه ایران، ۹۳۴ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان و ۵۰ هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی در کشور وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت در تلوزیون ایران گفت: بودجه سال 98 را بر اساس شرایط تحریمی دیده ایم و بر این اساس 2 میلیون و 410 هزار بشکه منابع نفتی امسال را سال آینده 1 میلیون و 500 هزار بشکه دیده ایم.
جزئیات بودجه ایران و یارانه - اسپوتنیک ایران
توزیع 62 هزار میلیارد یارانه یکی از جزئیات بودجه
نوبخت تصریح کرد: در بودجه سال 98 پیش بینی برای افزایش قیمت حامل های انرژی نداریم اما مطالبه جدی از دولت برای افزایش این قیمت به منظور کاهش قاچاق سوخت وجود دارد، تاکید کرد: میانگین قیمت بنزین در منطقه 52 تا 54 سنت است که ما آن را در کشور 12 سنت عرضه می کنیم. 
رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور بیان اینکه دولت سال گذشته 29 هزار میلیارد تومان از بدهی هایش به بانک ها را تسویه کرد؛ گفت: تلاشمان این است که با وجود همه مشکلات پرداخت بدون تأخیر و به موقع صورت گیرد. 
وی اعلام نمود که ۹۳۴ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان و ۵۰ هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی در کشور وجود دارد که با ان می توان 18 کالای اساسی را وارد کشور نمود.
گفتنی است، هفته گذشته علی لاریجانی، رئیس مجلس اعلام نمود که به دلیل ایجاد برخی اصلاحات لایحه بودجه سال 98 با اندکی تأخیر به مجلس ارائه می‌شود و پس از اصلاح ساختار آن در دولت، لایحه بودجه به مجلس ارائه خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، روز سه‌شنبه 4 دی حسن روحانی رئیس‌جمهور لایحه بودجه سال 98 کل کشور را به پارلمان ارائه نمود. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала