انتشار نخستین ویدئو دفع حمله موشکی در دمشق + فیلم

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار ویدئو دفع حمله موشکی در دمشق + فیلم
انتشار ویدئو دفع حمله موشکی در دمشق + فیلم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای دفاع هوایی سوریه یک حمله موشکی در نزدیکی دمشق را دفع کردند. صدای انفجارها در پایتخت شنیده شد.

به گزارش اسپوتنیک، تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که نیروی دفاع هوایی سوریه در روز سه شنبه حمله چندین موشک در آسمان در شهر دمشق را دفع کرده است.

چندین انفجار در دمشق رخ داده است، نقطه مبدا این موشک ها هنوز مشخص نشده است. کانال تلویزیون دمشق گزارش داد: "نیروهای دفاع هوایی سوریه حمله چندین موشک در آسمان حومه دمشق را دفع نمود".

این کانال به صورت زنده تصاویر زنده از دفع این موشک ها توسط سیستم های دفاع هوایی سوریه را منتشر نمود. ارتش سوریه به تازگی به سامانه‌های پیشرفته اس-300 روسی مجهز شده‌اند که هر یگان آن توان رهگیری و انهدام طیف متنوعی از هواپیماها و موشک‌های مهاجم را در یک زمان واحد دارد. پیش از این در خبر ها آمده بود که جنگنده‌های ائتلاف چندین موشک به منازل مسکونی در شهر هجین شلیک کردند که بر اثر آن هشت عضو یک خانواده کشته شده و شماری زخمی شدند. ائتلاف به طور مرتب به شهر هجین و روستاهای اطراف در استان دیرالزور به بهانه کمک به « نیروهای دموکرات سوریه» در مبارزه با گروهک تروریستی داعش (گروه ممنوعه در فدراسیون روسیه) حمله می کند. پیش از این نیز حمله هوایی ائتلاف به خانه ای در هجین که تروریست ها ی داعش از آن به عنوان زندان استفاده می‌کردند و ساکنین غیر مسلح در آن نگه داشته می‌شدند، شش کشته برجای گذاشت.

از سال 2014، ایالات متحده و متحدان آن عملیاتی را علیه داعش(گروه تروریستی ممنوعه در روسیه) در سوریه و عراق آغاز نموده‌اند. این عملیات در سوریه بدون رضایت مقامات رسمی این کشور انجام می شود. مقامات سوریه از سازمان ملل متحد خواستار اقدام علیه مجرمان و توقف حضور غیرقانونی ائتلاف در خاک سوریه شده‌اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала