موفقیت رزمایش سپاه در منطقه عمومی خلیج فارس

© AFP 2023 / Chavosh Homavandiسپاه پاسداران ایران
سپاه پاسداران ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سپاه پاسداران ایران با بکارگیری تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید، وجه جدیدی در دکترین دفاعی ایران را به ‌نمایش گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»،سپاه پاسداران ایران در پی انجام موفقیت‌آمیز رزمایش در منطقه عمومی خلیج فارس و به‌کارگیری تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید در رزم و اجرای عملیات تهاجمی، وجه جدیدی در دکترین دفاعی ایران را به ‌نمایش گذاشت.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از یگان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش، به‌ویژه یگان‌های نیروی زمینی سپاه و یگان‌های پشتیبانی نیروی دریایی سپاه تقدیر کرد.

وی گفت:« در رزمایش پیامبر اعظم(ص)12 ترکیب متنوع از تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و سناریوهای مختلف متناسب با تهدیدات متصور از سوی دشمن، توسط یگان‌های زبده نیروی زمینی سپاه در عملیات آبی ــ خاکی تمرین شد. در 10 ماه گذشته به‌واسطه عدم حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس و دریای عمان، شاهد افزایش امنیت و آرامش و کاهش حوادث در این منطقه راهبردی بودیم.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر خود وظیفه می‌داند از همت و تلاش‌های ارزنده اصحاب رسانه به‌ویژه رسانه ملی در پوشش خبری و انعکاس رزمایش پیامبر اعظم(ص)12 که به‌گونه‌ای فاخر و هنرمندانه قدرت‌نمایی فرزندان ملت ایران را در معرض جهانیان قرار داد، تجلیل و برای آنان در تداوم رسالت و مسئولیت های خطیرشان آرزوی موفقیت کند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала