رابرت دنیرو: رفتار ترامپ شبیه "کابوس وحشتناک شبانه" است

© REUTERS / Stephanie Keithرابرت دنیرو: رفتار ترامپ شبیه "کابوس های وحشتناک شبانه" است
رابرت دنیرو: رفتار ترامپ شبیه کابوس های وحشتناک شبانه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازیگر هالیوود رابرت دنیرو، اقدامات دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور آمریکا، به عنوان یک "کابوس که نمیتوان فراموش شود" تعبیر می شود.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، رابرت دنیرو، اقدامات دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور آمریکا، به عنوان یک "کابوس " تعبیر می شود. 
ارسال بسته مشکوک به آدرس رابرت دنیرو + عکس - اسپوتنیک ایران
ارسال بسته مشکوک به آدرس رابرت دنیرو + عکس
وی گفت: "این شرم آور است، اما ما می توانیم از پس ان بر آییم. این یک کابوس است که شما نمی توانید هرگز فراموش کنید، این بازیگر 75 ساله در پایان اضافه کرد که این دوره پس از گذشت سالها همانند یک خواب وحشتناک می گذرد. 
این بازیگر توضیح داد که او مخالف ترامپ است، زیرا او می داند که چه شخصی است. علاوه بر این، دنیرو اشاره کرد که اظهارات رئیس جمهور بی معنی و احمقانه است و نباید انتظار هر چیزی از او را داشته باشید. 
این هنرمند بارها از رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده است. ترامپ در پاسخ به سخنان ناخوشایند دنیرو، او را یک مرد با IQ کم معرفی نمود. 
پیش از این در خبرها آمده بود که رابرت دنیرو 75 ساله آمریکایی، همانند برخی مقامات آمریکایی در هفته جاری با بسته مشکوکی مواجه شد.
به گزارش رسانه های آمریکا گروه ویژه خنثی کننده بمب در منطقه ترایبکا نیویورک حاضر شده است. پلیس نیویورک بسته مشکوک ارسالی به رابرت دنیرو را از محل انتقال داده است. این بسته به رستورانی ارسال شده که دنیرو صاحب آن است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала