مسي رکورد زد

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر مسي رکورد زد
مسي رکورد زد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ليونل مسي، پنجمين کفش طلاي خود را دريافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی فصل گذشته موفق شد در لالیگا 34 گل به ثمر برساند و با 68 امتیاز برنده کفش طلای 2018 شود. او این عنوان را بالاتر از محمد صلاح(32 گل)، هری کین(30 گل) و ایکاردی، ایموبیله و لواندوفسکی(29 گل) به دست آورد. مسي هرگز تصور نمی کرد به چنین جایگاهی برسد و رویایش در آغاز تنها بازیکن حرفه ای شدن بود. 

لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین - اسپوتنیک ایران
مسی 100 میلیونی شد + عکس

مسی پیش از این در سال های 2010، 2012، 2013 و 2017 نیز این جایزه را کسب کرده بود و حالا یک پله بالاتر از رونالدو که 4 بار این جایزه را کسب کرده، قرار می گیرد. ستاره آرژانتینی پس از کسب کفش طلا گفت: در بهترین باشگاه هستم و بهترین هم تیمی‌ها را در کنارم دارم به همین خاطر به دست آوردن چنین عنوانی خیلی آسان است. این شرایط برای هم تیمی‌هایم نیز تکرار شده است (لوییس سوارس).

مهاجم بارسلونا افزود: در حقیقت در زمان آغاز بازی‌ام چنین انتظاری نداشتم. رویای من بازیکن حرفه‌ای شدن و پیروزی بود. چیزی که دوست دارم فوتبال است، اما هرگز چنین چیزی را تصور نمی‌کردم. این نتیجه یک تلاش است.
گفتني است، حریف بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیون است. مهاجم آرژانتینی گفت: حریف سختی است مانند همه بازی‌های لیگ قهرمانان. شاید به خاطر نامش جزو قدرتمندترین‌ها نباشد اما اگر با تک‌تک بازیکنانش بررسی شود این تیم حریف سختی است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала