فلین دروغ گفت و زندانی شد

© Fotolia / Thodonalحکم زندانی فلین
حکم زندانی فلین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دروغ گفتن به اف بی آی زندانی دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «رویترز»، مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در جریان تحقیقات مربوط به تبانی بین تیم انتخاباتی دونالد ترامپ و مقام های روسی به ماموران اف بی آی دروغ گفته است. ایمت سالیوان، قاضی آمریکایی قصد دارد امروز حکم زندانی فلین را صادر کند.

مشاور سابق ترامپ به جرم دروغگویی زندانی می‌شود.

ترامپ مقامات اف بی آی را سیب های فاسد خواند + ویدئو - اسپوتنیک ایران
ترامپ مقامات "اف بی آی" را سیب های فاسد خواند + ویدئو

رابرت مولر دادستان ویژه پرونده روسیه از قاضی سالیوان خواسته است تا فلین را به خاطر خدمات نظامی اش و همکاری مستمر و چشمگیر در جریان تحقیقات این پرونده، زندانی نکند.

فلین در دسامبر 2017 میلادی به این مساله اعتراف کرد که به ماموران اف بی آی درباره مذاکراتش با سرگئی کیسلیاک سفیر وقت روسیه در واشنگتن، دروغ گفته است.

فلین تاکنون نخستین عضو از دولت ترامپ است که رسما به جرم خود در جریان تحقیقات پرونده روسیه اعتراف کرده است. تاکنون پای 32 شخص و 3 شرکت روسی در این پرونده باز شده است.

ترامپ بارها هرگونه تبانی با روسیه در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرده و تحقیقات مولر را بیهوده ارزیابی نموده است.ترامپ پیش از این مولر را متهم کرده است که بیش از 40 میلیون دلار را برای اثبات این مساله حیف و میل کرده است که هیچ گونه تبانی بین کمپین انتخاباتی اش با روسیه وجود نداشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала