هکرهای ایرانی، ایمیل‌های دانشمندان هسته‌ای آمریکایی را هک کرده‌اند

© Fotolia / Paoleseهکرهای ایرانی ایمیل‌های دانشمندان هسته‌ای آمریکایی را هک کرده‌اند
هکرهای ایرانی ایمیل‌های دانشمندان هسته‌ای آمریکایی را هک کرده‌اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسوشید پرس خبر از هک نمودن ایمیل‌های دانشمندان هسته‌ای و مقامات آمریکایی توسط گروه ایرانی "بچه گربه های جذاب" داد.

به گزارش اسپوتینک به نقل از خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، هکرهای ایرانی در ماه گذشته در پی اعمال تحریم های جدید علیه ایران توسط دونالد ترومپ، رئیس جمهور آمریکا، اقدام به هک نمودن ایمیل‌های دانشمندان هسته‌ای و مقامات آمریکایی نمودند. 
حملات هکرهای ایرانی به 76 دانشگاه - اسپوتنیک ایران
حملات هکرهای ایرانی به 76 دانشگاه
فردریک كاگان، به عنوان بازرس فعالیت های جاسوسی سایبری ایران به اسوشیتد پرس گفت: "احتمالا در میان اهداف این هكرها، پیش بینی اعمال تحریم ها علیه ایران بوده است". 
به نقل از اطلاعات منتشر شده از مرکز امنیت سایبری "سرتفا" در لند، یک گروه هکری با نام "بچه گربه جذاب" شناخته می‌شوند طی ماه اخیر تلاش داشته‌اند که ایمیل‌های شخصی ده‌ها مقام وزارت خزانه‌داری آمریکا را هک کنند.
به نقل از این روزنامه: "مقامات پس از اینکه این گروه به اشتباه یکی از سرورهای را بازگذاشته بودف کشف شد"، به این ترتیب شرکت امنیتی Certa توانست لیستی از 77 آدرس ایمیل که در معرض حمله هکر قرار داشت را دریافت کند. به گزارش آژانس، این احتمالا تنها بخشی از فعالیت های هکرهای ایرانی است، فهرستی که اولویت های جاسوسی تهران را منتشر می نماید.
سرتفا مدعی است که گروه سایبری بچه گربه جذاب به دولت ایران نزدیک است. مرکز امنیتی سرتفا مدعی شده که این گروه هکری از سیستم‌هایی که داخل تهران است عملیات خود را انجام می‌دهند. این مرکز امنیتی اعلام کرده که زیرساخت‌های دیجیتال عملیات‌های گذشته هیچ تردیدی باقی نگذاشته است که این گروه سایبری مورد حمایت دولت هستند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала