کشف موشکهای زمین به هوا در مرز سوریه با اردن

© Photo / SANAکشف موشکهای زمین به هوا در مرز روسیه با اردن
کشف موشکهای زمین به هوا در مرز روسیه با اردن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش سوریه بیش از 20 موشک زمین به هوا را در تونل های سنگی در استان درعا در جنوب سوریه یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، ارتش سوریه بیش از 20 موشک زمین به هوا را در تونل های سنگی در استان درعا در جنوب سوریه یافته است. این تونل ها در فاصله چند متری با مرز اردن قرار دارد. یک منبع نظامی سوریه گفت که طول تونل ها به 15 متر می رسد و ارتفاع آن برای رفت و امد یک انسان کافی می باشد. 

کشف سلاح های ساخت ناتو در انبار تروریست ها در سوریه - اسپوتنیک ایران
کشف سلاح های ساخت ناتو در انبار تروریست ها در سوریه

دیروز، در استان درعا در نزدیکی شهر نوا، انبار موشک های اسرائیلی شامل مهمات، اسلحه آر پی چی، تعداد زیادی مسلسل، نارنجک بمب پرتاب آر پی چی، خمپاره، عینک دید در شب، اسلحه اشتایلر آاوگ یافت شده است.

به نقل از ارتش سوریه، ماه گذشته در جنوب سوریه، انبار سلاح های مختلف تروریستی یافت شده است. این انبارها شامل اسلحه و تفنگ های تهاجمی، نارنجک، خمپاره، کوادکوپتر، تجهیزات ارتباطات ماهواره ای پیدا شده است.

پیش از این در خبرها آمده بود که در ماه اوت نیروی نظامی دولت سوریه در شهر الضمیر در شمال شرقی دمشق توانستند مقادیر زیادی اسلحه از جمله موشک های ساخت آمریکا را پیدا کنند. نظامیان سوریه در جریان پاکسازی شهر الضمیر توانستد مقادیر زیادی سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی متعلق به شبه نظامیان "جیش الاسلام " (گروه ممنوعه در روسیه) را بیابند.

بخش اعظم این تجهیزات نظامی کشف شده شامل: موشک های دست ساز، تعداد زیادی موشک، خمپاره، ده ها دستگاه انفجاری دست ساز، آرپی جی، موشک های آمریکایی تاو، مین، جعبه هایی با مواد منفجره، تله های انفجاری راه دور و پرتابه هایی دست ساز برای شلیک موشک بودند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала