کاهش ۱۵درصدی قیمت لوازم خانگی از شنبه آینده در ایران

© Fotolia / IntelWondکاهش ۱۵درصدی قیمت لوازم خانگی از شنبه آینده
کاهش ۱۵درصدی قیمت لوازم خانگی از شنبه آینده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با نخریدن مردم، بازار مجبور به تخفیف شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، در پی افزایش شدید قیمت لوازم خانگی و رکود بی‌سابقه در خرید مردم، فروشندگان بالاخره مجبور به کاهش قیمت شدند و طبق اعلام رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران، از شنبه آینده کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت را شاهد خواهیم بود. 

ورود ارز به ایران آزاد شد - اسپوتنیک ایران
ورود ارز به ایران آزاد شد

کارشناسان تولید و فروش لوازم خانگی با بیان اینکه بازار عرضه نباید بیش از این در رکود باقی بماند، کاهش قیمت 10 تا 15 درصدی لوازم خانگی را یک فرصت اعلام کردند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با اشاره به کاهش قیمت 10 تا 15 درصدی سه برند داخلی اسنوآ، دوو و بوتان که از روز شنبه آغاز خواهد شد، گفت: دو برند خارجی بکو و بوش نیز قیمت اجناس لوازم خانگی خود را کاهش داده‌اند.

 طحان‌پور با اعلام اینکه 4 ماه دیگر میوه دلار 5 هزار تومانی راهی بازار خواهد شد، گفت: تولید کننده داخلی از ارز نیمایی 8 تا 9 هزار تومانی استفاده کرده است و کاهش قیمت لوازم خانگی به‌خاطر کاهش قیمت کاذب ارز است.

محمد طحان‌پور گفت: اگر خریداران از فروشگاه‌های دارای جواز کسب خرید کنند، دیگر افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

او گفت: لوازم خانگی‌های تولید داخل اگر با ارز آزاد تأمین قطعات می‌کردند، قیمت‌ها از این هم بالاتر رفته بود. با کم شدن قدرت خرید مردم از سه هفته پیش در یک رکود تورمی قرارگرفته‌ایم، امروزه تولید هست ولی خریدار نیست و تولیدکننده در یک بن‌بست قرار گرفته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала