سرنگونی دولت پاکستان

© Flickr / bm1632پاکستان
پاکستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دولت جدید اسلام آباد به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه « داون» پاکستان ، مشاور حزب مردم (PPP) پاکستان و رئیس جمهوری پیشین این کشور مدعی شد که دولت جدید اسلام آباد به رهبری «عمران خان» مدت زمان پنجساله خود را طی نکرده و به زودی سرنگون می شود.

ادعای نخست‌وزیر پاکستان درباره حضرت مسیح - اسپوتنیک ایران
ادعای نخست‌وزیر پاکستان درباره حضرت مسیح

آصف علی زرداری دراجتماعی در شهر «صدیق آباد»، از شیوه مدیریتی دولت جدید پاکستان انتقاد کرد و گفت که «عمران خان» نمی تواند اقتصاد را مدیریت کند و حتی قادر نیست که وعده های دروغین خود را محقق کند.

وی از شیوه حکومت حزب تحریک انصاف در دولت جدید این کشور و مدیران به تعبیر خود بی تجربه آن انتقاد کرد:« به نظر می‌رسد حکومت عمران خان دوام چندانی نداشته باشد و احتمالا به زودی شاهد سقوط حکومت او هستیم».

این روزها همزمان با گذشت 100 روز از فعالیت دولت حزب تحریک انصاف پاکستان به رهبری عمران خان، انتقادهای شخصیت ها و سران احزاب مخالف این کشور از عملکرد نخست وزیر و دولت وی در بخش های مختلف به ویژه اقتصادی افزایش یافته است.

گفته شد حزبی که با رویاپردازی ها و تعهدات بسیار به روی کار آمده بود، طی 100 روز گذشته، کمر قشر کم درآمد را شکسته و مردم را در سونامی گرانی و تورم غرق کرد.

نماینده ارشد حزب مردم نیز گفت:«عملکرد عمران خان ظرف این 100 روز، درخواست وام از کشورهای دوست بود و وی بیشتر وقت خود را به درخواست وام گذراند».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала