آمادگی اکثریت شاهزادگان سعودی برای ولیعهدی عموی محمد بن سلمان

© YouTube / WSTآمادگی اکثریت شاهزادگان سعودی برای ولیعهدی عموی محمد بن سلمان
آمادگی اکثریت شاهزادگان سعودی برای ولیعهدی عموی محمد بن سلمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک افشاگر اسرار خاندان سعودی در مصاحبه ای گفت که ولیعهد سعودی از کودتا علیه خود واهمه دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، مجتهد فعال توییتری سعودی نوشت که احتمال می رود شاهزاده‌های سعودی بخواهند علیه «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد سعودی کودتا کنند.
او که به افشاگر اسرار خاندان سعودی در فضای مجازی شهرت دارد، روز شنبه بعد از توییت‌های خود، از احتمال کودتا در خاندان سعودی علیه بن سلمان خبر داد.


مجتهد که به ندرت با رسانه‌ها مصاحبه می‌کند، در گفت‌وگو با «الخلیج آنلاین» در ادامه افشاگری خود علیه ولی‌عهد سعودی نوشت: «بن‌سلمان دستور داده اقدامات امنیتی استثنایی اتخاذ شود و از گارد پادشاهی خواسته است از مناطق شرقی و غربی کشور به ریاض حرکت کنند تا مانع از وقوع کودتا شوند».
طبق گفته ی او، ولی‌عهد سعودی بعد از ترک عربستان، با خبر شده است که در بین خاندان سعودی اقداماتی برای کودتا علیه او در حال شکل‌گیری است.

این فعال سعودی در توییتر نوشت: «اگر شاهزاده احمد (برادر شاه سعودی) تصمیم به اعلام عزل سلمان بگیرد، ۹۵ درصد خاندان پادشاهی با او بیعت خواهند کرد».
بن سلمان از پنجشنبه گذشته برای انجام سفری دوره‌ای وارد امارات شد و قرار است به بحرین و مصر نیز سفر کرده و پس از هشتم تا دهم آذر برای شرکت در نشست گروه ۲۰، راهی آرژانتین شود.
مجتهددر صفحه توییتر خود نوشت: «۲۰ جیپ رزمی مجهز به توپ ۵۰ میلی‌متری، دوربین دید در شب و اشعه مادون قرمز بین دیوان سلطنتی و کاخ العوجا (در منطقه درعیه) توزیع شده و عناصر امنیتی نیز از فرودگاه به این دو محل بازگردانده و به آنها اعلام شده که برای حراست از شاه (سلمان بن عبدالعزیز) و دیوان سلطنتی، بازگردند.
بر اساس ادعای او، «احمد بن عبدالعزیز»، عموی بن سلمان و کاخ محل اقامت او تحت تدابیر شدید نظارتی قرار گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала