بسته حمایتی دولت ایران: پرداخت ۳۰۰ هزار تومان به خانواده ۴ نفره

© REUTERS / Raheb Homavandiبسته حمایتی دولت ایران: پرداخت ۳۰۰ هزار تومان به خانواده ۴ نفره
بسته حمایتی دولت ایران: پرداخت ۳۰۰ هزار تومان به خانواده ۴ نفره - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانوارهای با درآمد ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان در ایران، بسته حمایتی می گیرند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، خانوارهای با درآمد ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان از جمله گروه های کارگران ساختمانی، قالی بافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش فرمایان و رانندگان بین شهری و درون شهری، زنبورداران، کارگران باربر، شاغلین کارهای خانگی مشمول بسته حمایتی می شوند.

شوک بزرگ دلار در ایران - اسپوتنیک ایران
شوک بزرگ دلار در ایران

هئیت وزیران به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه را تصویب کرد.
بر اساس این بسته ، سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است برای پرداخت کمک جبرانی به میزان 200 هزار تومان به کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و کارکنان شرکتی دستگاه های اجرایی که کمتر از 3 میلیون تومان حقوق دارند، از این کمک دولت استفاده کنند.
بازنشستگان صندوق های بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، صندوق بازنشستگی فولاد و سایر صندوق های بازنشستگی که حقوق آنها در سال 1397 کمتر از 3میلیون تومان است، این کمک های دولتی به حساب آنها واریز می شود. در این گزارش امده است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور برای حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد این بسته حمایتی را تهیه نماید.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала