واکنش کاربران به اظهارات ظریف در خصوص پولشویی + عکس

© Sputnik / Sergey Guneyev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کاربران به اظهارات ظریف در خصوص پولشویی + عکس
واکنش کاربران به اظهارات ظریف در خصوص پولشویی + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"با توجه به شخصیت ظریف که معمولاً اهل جنجال داخلی نیست یا خبرهایی در راه است یا با همه‌ی وجود احساس خطر کرده است".

به گزارش اسپوتنیک، محمد جواد ظریف طی روزهای گذشته خبر از واقعیت پولشویی در ایران داد. وی گفت:  در ایران "خیلی ها از پولشویی منفعت می‌برند" و "آنجاهایی که هزاران میلیارد پولشویی انجام می دهند حتما آنقدر توان مالی دارند که ده ها یا صدها میلیارد هزینه تبلیغات و فضاسازی در کشور" علیه قوانین ضدپولشویی ایجاد کنند."

رضا هونجانی یکی از کاربران توئیتر در ایران با توجه به شخصیت ظریف می گوید: "ظریف یک تنه به میدان آمده ؟! با توجه به شخصیت ظریف که معمولاً اهل جنجال داخلی نیست یا خبرهایی در راه است یا با همه‌ی وجود احساس خطر کرده".

کاربر دیگری به نام سارا موسوی می گوید: "آقای ظریف بزرگوار ، به بنده از بچگی یاد دادن مشکلات خانه و خانواده را در جایی بیان نکنم. چطور شما به عنوان وزیر امور خارجه نمی دانید ؟".

محمود صادقی نماینده مجلس از شهر تهران با دفاع از اظهارات ظریف گفت: "بنابر گزارش مرکز مبارزه با پولشویی از اردیبهشت 1391 تا پایان خرداد 1397 حدود 14 هزار میلیارد تومان پولشویی برای فرار_مالیاتی در کشور شناسایی و در قالب 145 پرونده تعیین تکلیف شده است".

در مجموع برخی کاربران می گویند که با این سخنان ظریف، اروپایی ها مقدمه ای برای تحریم بیشتر ایران یافته اند. برخی دیگر نیز می گویند ظریف به عنوان یک سیاستمدار زبره احساس خطر کرده است که این مطلب را علنی نموده. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала