دفع حمله تروريستي پهپادها در مسابقات جام جهاني 2018 روسيه

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر دفع حمله تروريستي پهپادها در مسابقات جام جهاني 2018 روسيه
دفع حمله تروريستي پهپادها در مسابقات جام جهاني 2018 روسيه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرويس امنيت فدرال روسيه، پس از گذشت چند ماه از تصميم تروريست ها براي حملات پهپادي خبر داد.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از سخنان مدير سرويس امنيت فدرال روسيه آقاي الکساندر بورتنیکوف روز چهارشنبه، تروریست ها قصد داشتند با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین  اقدامات تروریستی در جام جهانی روسيه انجام دهند.

جام جهانی فوتبال روسیه ، جام شگفتی ها +فیلم - اسپوتنیک ایران
جام جهانی فوتبال روسیه ، جام شگفتی ها +فیلم

جزئیات اين اقدام منتشر نشده است، تنها مشخص است که چنین تلاش هایی نه تنها در طول جام جهانی بلکه در آماده سازی و برگزاری دیگر "مسابقات سیاسی و ورزشی جمعی" صورت گرفته است.

بورتنیکوف اظهار داشت که گسترش غیرقانونی هواپیماهای بدون سرنشین از اهداف ترور استفاده می شود.

وي در ادامه گفت: "به نظر ما، برای جلوگیری و فوری خنثی سازی این تهدید، لازم است که بلافاصله شروع به هماهنگی توسعه پایه های فرایند نظارتی برای استفاده از پهپادها شود."

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار گرديد.

در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار شد که در نهايت ايران نتوانست به مرحله بعد صعود کند.  

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала