آغاز مذاکره آمریکا با ایران به شرط تغییر اساسی رفتار تهران

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز مذاکره آمریکا با ایران به شرط تغییر اساسی رفتار تهران
آغاز مذاکره آمریکا با ایران به شرط تغییر اساسی رفتار تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده عربی برای اجرای مذاکره با ایران در خصوص امکان تغییر در برجام آماده خواهد بود وقتی که تهران به صورت اصولی رفتار خود را در عرصه بین المللی تغییر دهد.

به گزارش اسپوتنیک، جان بولتون مشاور رئیس جمهور آمریکا در امور امنیت ملی ضمن سخنرانی در انجمن آمریکا الکساندر هامیلتون در واشنگتن در این خصوص صحبت کرد.
نماینده کاخ سفیر تاکید کرد: « فکر می کنم که فشار بر تهران بیشتر می شود. فکر می کنم که مردم درک می کنند باید تغییرات اساسی در رفتار دولت ایران ایجاد گردد تا بتواند برسر میز مذاکره بنشیند و ایرانی ها برای این کار تلاش می کنند. ضمنا می خواهم این مسئله را روشن کنم که وقتی رئیس جمهور آمریکا می گوید «حداکثر فشار » من آنرا کاملا می فهمم.»
وی چشم انداز انعقاد قرارداد جدید آمریکا و ایران به جای برجان و همچنین طرح آمریکا برای افشار فشار تحریمی بر ایران را توضیح داد.
بولتون گفت: « وقتی ما تحریم ها را از سر گرفتیم، آنها برای اینکار آماده نبودند. و من فکر می کنم که آنها اکنون برای آن آماده اند. به نظر من عواقب آنرا می توان در ادامه کاهش بهای ارز ملی ایران و تظاهرات هایی که قبل از خروج ما از برجام شروع شده بود دید. این کاملا شرایط متفاتی از قبل است.»

در تاریخ 8 می، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر خروج واشنگتن از توافقنامه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را اعلام نمود. این توافقنامه موجب محدودیت در فعالیت های هسته ای ایران و جلوگیری از اقدامات یکجانبه آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا در تحریم های یک طرفه می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала