روسیه، تضمینی می تواند آمریکا را نابود کند

© Sputnik / Alexey Filippovروسیه با ضمانت می تواند آمریکا را نابود کند
روسیه با ضمانت می تواند آمریکا را نابود کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه در مسابقات هسته ای توان رقابت با امریکا را ندارد، اما می تواند به این کشور جواب محکمی بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین سیوکوف کارشناس علوم نظامی، معاون رئیس اکادمی علوم موشکی و تسلیهات توپخانه ای روسیه، طی یک مقاله ای نوشته است که روسیه معاصر نمی تواند در مسابقات هسته ای با امریکا رقابت کند، اما می تواند به این کشور جواب دندان شکن و محکمی بدهد.

تولید سلاح روسی در آمریکا - اسپوتنیک ایران
تولید سلاح روسی در آمریکا

این کارشناس معتقد است که کاهش تسهیلات نظامی دو کشور عملا احتمال زمستان هسته ای را به صفر رسانده است، اما جنگ هسته ای را به «حقیقت واقعی» بازگردانده است.
وی می گوید: در چارچوب رقابت بین دو کشور، ایالات متحده درموقعیت بسیار خوب قرار دارد، انها با استفاده از تجربه اتحاد جماهیر شوروی در این راه گام نهاده اند، این بدان معنا است که نیروهای زمینی را ایجاد کرده اند که قادر است دشمن بالقوه را با تضمین کامل نابود کنند. روسیه از نظر اقتصادی و جمعیت با آن کشور در یک سطح نیست، اما در روسیه روحیه بسیار بالایی وجود دارد.
راه نجات از وضعیت فعلی، ایجاد فناوری مهمات هسته ای هیپر کالیبر با قدرت بیش از صد مگاتن است که در حال حاضر تنها روسیه این تکنولوژی را دارد.
کنستانتین سیوکوف کارشناس علوم نظامی از سوی دیگر اعلام مود که روسیه حدود 40-50 نوع کلاهک موشکهای های بالستیک بین قاره ای را ساخته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала