کار سخت 4 وزیر پیشنهادی روحانی

© AFP 2023 / Atta Kenareکار سخت 4 وزیر پیشنهادی روحانی
کار سخت 4 وزیر پیشنهادی روحانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با توجه به نگاه فراکسیون‌های مجلس به چهار وزیر پیشنهادی روحانی، برخی وزیران پیشنهادی کار سختی برای گرفتن رای اعتماد نمایندگان داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، بهروز نعمتی از فراکسیون مستقلین مجلس ایران گفت: دو وزیر پیشنهادی در فراکسیون مستقلین حضور یافتند و همکاران با نظرات آنها آشنا شدند و وزیر پیشنهادی اقتصاد هنوز به فراکسیون نیامده است.

اظهارات حسن روحانی پس از بازگشت به از نیویورک - اسپوتنیک ایران
اظهارات حسن روحانی پس از بازگشت از نیویورک

وی در پاسخ به این سوال که احتمال رای اعتماد به وزیران پیشنهادی تا چه حد است، افزود: رای با نمایندگان است و نمی توان پیش بینی کرد؛ چون رای نمایندگان مخفی است.
وی درباره رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه گفت: هر کدام از وزیران پیشنهادی مخالفین و موافقینی دارد؛ اما آقای اسلامی (وزیر راه) راه سختی در پیش خواهد داشت.
نعمتی درباره وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت گفت: آقای رحمانی شناخت خوبی در حوزه صنعت دارد و برنامه خوبی ارائه داده است.
وی درباره شریعت مداری(وزیر پیشنهادی کار) گفت: باتوجه به مشکلات کار و افزایش بیکاری و مشکلات در حوزه تامین اجتماعی او هم راه سختی دارد.
یکی دیگر از نمایندگان مجلس ایران در این مصاحبه اعلام نمود که شاخص شخصیتی و ریسک پذیری و شجاعت در تصمیم گیری در عین پاکدستی در وزارت راه و شهرسازی از بارزترین شاخصه های قبولی این پست است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала