ملاقات پوتین و ترامپ در پاریس

© REUTERS / Steffen Kugler/Courtesy of Bundesregierungملاقات پوتین و ترامپ در پاریس
ملاقات پوتین و ترامپ در پاریس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جریان سفرش به پاریس با همتای امریکایی اش ملاقات می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، یوری اوشاکوف دستیار رئیس جمهور روسیه اعلام نمود که ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ در تاریخ ۱۱ نوامبر در پاریس دیدار دوجانبه دیگری انجام خواهند داد.

پوتین و ترامپ عروسک شدند + عکس - اسپوتنیک ایران
پوتین و ترامپ عروسک شدند + عکس

پیش از این، پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرده بود که ادامه مذاکرات با دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا مفید خواهد بود، در واقع ملاقات آینده در پاریس نیز به همین دلیل برگزار می‌شود. اوشاکوف نیز در ادامه گفت: "علاوه بر این امروز با بولتون در کرملین در خصوص برخی از مسائل روابط آینده مذاکرات مفیدی برگزار شد. اما نخستین موردی که در حال حاضر تایید و توافق شده است — ملاقات در پاریس به تاریخ ۱۱ نوامبر است".
پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: روسیه آماده دیدار با نمایندگان کشورهای خارجی و حتی آن کشورهایی که سیاست های غیر دوستانه ای دارند، مانند آمریکا می باشد.
او گفت: ما هیچگاه از برقراری ارتباط خودداری نکردیم، حتی با نمایندگان کشورهایی که سیاست دوستانه ای با ما ندارند. اگر رهبران کشورها فکر می کنند که لازم است ملاقاتی انجام شود. بازگردیم به مسائلی که فکر می کنیم برای آن لازم است روسیه و ایالات متحده متحد شوند. من فکر می کنم که چنین جلسه ای برگزار خواهد شد.
او سپس افزود: حداقل و در سطح وزرای خارجه، ما برای توسعه چنین تماس هایی آماده هستیم، البته اگر ایالات متحده آماده باشد تا بر اساس توازن منافع و برابری و با در نظر گرفتن موقعیت یکدیگر عمل کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала