ظهور هیتلرهای جدید

© AP Photo / Vahid Salemiامیر حاتمی وزیر دفاع
امیر حاتمی وزیر دفاع - اسپوتنیک ایران
اشتراک
باید در مقابل یاغی گری آمریکایی‌ها ایستادگی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران ابراز داشت که آمریکایی‌ها، ایران را به‌خاطر انتخاب استقلال، تحریم می‌کنند و‌ حتی اجازه ورود دارو به کشور را  نمی‌دهند، اگر در مقابل این یاغی‌گری تلاش نکنیم، شاهد ظهور هیتلرهای جدید خواهیم بود».

رئیس جمهور ایران، آمریکا را متهم به تلاش برای سرنگونی رژیم می کند - اسپوتنیک ایران
رئیس جمهور ایران، آمریکا را متهم به تلاش برای سرنگونی ایران می کند

وی  در ادامه اظهار داشت:« کشور ایران اولین منشور حقوق بشر را تدوین کرده که سال‌های سال منطق عملکرد آن بوده است.

کشور ایران قربانی سلاح‌های شیمیایی و انواع بمب‌ها بوده است و پس از سه دهه، خانواده‌های ایرانی آثار این حادثه را می‌بینند و از آن رنج  می‌کشند. از طرفی سامانه درمانی کشور هزینه‌های زیادی را برای مداوای این مصدومان پرداخته است.

آنچه مهم است، همکاری با یکدیگر برای کاهش رنج مصدومان و خانواده‌های آنان است. همه جهان باید با کشورهایی که قصد دارند با قانون‌شکنی بر طبل جنگ‌ بکوبند، مقابله کرده و اجازه ندهند برخی کشورهای دنیا را به‌سمت جنگ سوق دهند.

امروز‌ شاهد قانون‌گریزی برخی کشورها هستیم. همه شاهد بودند که آنها چگونه قراردادها را زیر پا گذاشتند و دنیا شاهد بود که ایران چگونه حُسن‌نیت خود برای حل بحران ساختگی هسته‌ای را نشان داده است. ایران نشان داد متعهد به قراردادهای بین‌المللی و ملتی قاطع در دفاع از خود است، اما آمریکایی‌ها در مقابل، ما را به‌خاطر انتخاب استقلال، تحریم می‌کنند و‌ حتی اجازه ورود دارو به ما نمی‌دهند، اگر در مقابل این یاغی‌گری تلاش نکنیم، شاهد ظهور هیتلرهای جدید خواهیم بود».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала