ترامپ: من به کیم جون اون اعتماد می کنم

© AFP 2023 / Jewel Samadترامپ: من به کیم جون اون اعتماد دارم
ترامپ: من به کیم جون اون اعتماد دارم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ، به رهبر کره شمالی کیم جونگ اون ابراز اطمینان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مصاحبه ترامپ رئیس جمهور آمریکا با خبرگزاری س بی اس، ترامپ در خصوص اعتمادش به رهبر کره شمالی گفت: "بله، من به او اعتماد دارم. اما این به این معنا نیست که من نمی توانم اشتباه کنم".

نامه رهبر کره شمالی به ترامپ - اسپوتنیک ایران
نامه جديد رهبر کره شمالی به ترامپ

پیش از این ترامپ اعلام کرد که قصد دارد دیدار دوم خود را با کیم جونگ اون در انتخابات میان دوره ای ایالات متحده آمریکا برگزار کند.

گفتنی است، پیش از این دونالد ترامپ در صفحه توییتر خود اعلام کرد که علیرغم لغو سفر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا به کره شمالی، می خواهد با کیم جونگ اون دیدار کند.
ترامپ نوشت: "وزیر امور خارجه پمپئو در آینده نزدیک عازم کره شمالی خواهد شد، به احتمال زیاد، پس از حل بحران در روابط تجارتی ما با چین این سفر صورت خواهد گرفت. در عین حال من صمیمانه ترین احترامات خود را به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تقدیم می کنم. امیدوارم او را به زودی ببینم".
پیش از این، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی ۱۲ ژوئن سال جاری در سنگاپور دیدار نمودند. کیم جونگ اون و دونالد ترامپ پس از ادای جملاتی کوتاه مقابل خبرنگاران، پشت درهای بسته با یکدیگر دیدار نمودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала