شوخی لاوروف به حضور ناگهانی پوروشنکو: احتمالا، با توالت اشتباه گرفته بود

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر شوخی لاوروف به حضور ناگهانی پوروشنکو: احتمالا"، با توالت اشتباه گرفته بود
شوخی لاوروف به حضور ناگهانی پوروشنکو: احتمالا، با توالت اشتباه گرفته بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به حضور ناگهانی رئیس جمهور اوکراین، پترو پوروشنکو در اتاق هیئت روسیه در مجمع سازمان ملل واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به حضور ناگهانی رئیس جمهور اوکراین، پترو پوروشنکو در اتاق هیئت روسیه در مجمع سازمان ملل واکنش نشان داد. او گفت: "احتمالا با توالت اشتباه گرفته بود". 

شوخی لاوروف درباره دخالت روسیه در وضع هوا در ژاپن + عکس - اسپوتنیک ایران
شوخی لاوروف درباره "دخالت روسیه" در وضع هوا در ژاپن

روز گذشته، پوروشنکو در راهرو با روزنامه نگاران کانال تلویزیونی "روسیه 24" دیدار کرد که در حاشیه سازمان ملل متحد و در نشست 73 مین مجمع عمومی سازمان ملل متحد مشغول به فیلم برداری بودند. خبرنگار شروع به پرسش از رئیس جمهور اکریان نمود که وی توسط نمایندگان رسانه های دیگر احاطه شده است.
پوروشنکو که نمی توانست پاسخ خبرنگاران را درباره بحران اکراین بدهد، به اشتباه کم مانده بود که وارد اتاق نمایندگان روسیه در سازمان ملل متحد شود.
در عین حال، برخی رسانه ها استدلال می کنند که رهبر اوکراین به اشتباه وارد اتاق نمایندگی روسیه در سازمان ملل شد. در اتاق مذاکره، رهبر اوکراین به اطراف نگاه کرد، متوجه شد که او اشتباه کرده است، در ظرف 15 ثانیه توانست اتاق جلسه را ترک کند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала