تمسخر ترامپ توسط حضار

© AP Photo / Alex Brandonتمسخر ترامپ توسط حضار
تمسخر ترامپ توسط حضار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در 73 مین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، سخنرانی رئیس جمهور امریکا موجب خنده حضار شد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت کنندگان در هفتاد و سومین نشست مجمع سازمان ملل در هنگام سخنرانی رئیس جمهور امریکا، حضار به سخنان وی خندیدند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در این سخنرانی گفت، کار من در این دو سال نظر به دیگر رئیس جمهورهای امریکا بسیار مفید بوده است. شرکت کنندگان در سالن به این سخنان ترامپ با تمسخر خندیدند.

ترامپ: انبار هسته ای آمریکا باید مدرنیزه شود - اسپوتنیک ایران
ترامپ در سخنرانی خود اجرای برجام از سوی ایران را قبول نخواهد کرد

رئیس جمهوری امریکا در نطق 34 دقیقه‌ای خود در مجمع عمومی سازمان ملل، همچنان به بحث واردات گاز آلمان از روسیه پرداخت. در این میان وی حرفی زد که موجب خنده وزیر خارجه آلمان هم شد. ترامپ در این بخش از صحبت‌های خود گفت: "اگر آلمان مسیر خود را تغییر ندهد، به زودی به صورت کامل به انرژی روسیه وابسته خواهد شد".
از سوی دیگر، ترامپ کارکرد ایران را بسیار بد و گفت که تحریم ها بر ایران را دوباره وضع خواهد شد.
ترامپ افزود: ما از همه کشورها می خواهیم تا زمانی که ایران خشونت ها را ادامه می دهد، در جهت منزوی کردن ایران قدم بردارند و از همه کشورها می خواهیم که از مردم ایران وقتی که برای اصلاح سرنوشت مذهبی و عدالت تلاش می کنند، حمایت کنند.

شایان ذکر است، در تاریخ 8 می، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر خروج واشنگتن از توافقنامه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را اعلام نمود. این توافقنامه موجب محدودیت در فعالیت های هسته ای ایران و جلوگیری از اقدامات یکجانبه آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا در تحریم های یک طرفه می باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала