کشف هویت عاملان حمله تروریستی اهواز

© AP Photo / Mehdi Pedramkhoo/Mehr News Agencyکشف هویت عاملان حمله تروریستی اهواز
کشف هویت عاملان حمله تروریستی اهواز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت اطلاعات ایران، هویت تیم 5 نفره تروریست های حمله اهواز را کشف نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، وزارت دفاع ایران با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص حادثه تروریستی اهواز، از کشف هویت تیم پنج نفره تروریستی تحت حمایت کشورهای عربی خبر داد.
اطلاعیه وزارت اطلاعات درخصوص جزئیات حادثه تروریستی اهواز آمده است: در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته در آغازین دقایق حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز، هویت تیم پنج نفره تروریستی وابسته به گروه های تجزیه طلب تحت حمایت کشورهای عربی شناسایی و خانه تیمی این تروریست ها کشف و 22 نفر از عوامل پشتیبانی کننده و دخیل در حادثه مذکور دستگیر گردیده اند".

مراسم تشیع کشته شدگان حادثه تروریستی اهواز - اسپوتنیک ایران
مراسم تشیع کشته شدگان حادثه تروریستی اهواز + ویدئو، عکس

وزارت اطلاعات ایران اعلام نمود که اطلاعات تکمیلای آن متعاقبا اطلاع رسلانی خواهد شد. از خانه تیمی این تروریست ها مواد منفجره، وسایل نظامی و امکانات ارتباطی کشف و ضبط شده است.
شایان ذکر است که در روز 22 سپتامبر، 30 دقیقه پس از آغاز رژه نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ناگهان چند نفر از میان جمعیت به مردمی که در حال مشاهده رژه بودند، تیر اندازی کردند. گفته می‌شود که دو نفر با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند. در این حمله تروریستی دست کم 24 تن کشته و 60 نفر دیگر زخمی شدند.
ساعانی پس از این حادثه خبرگزاری ایرنا گزارش داد که گروهک «الاحواز» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت اما گروهک تروریستی داعش* نیز با انتشار ویدئویی مسئولیت این مله تروریستی را بر عهده گرفت.
*گروهک تروریستی ممنوعه در روسیه

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала