تحریم جدید آمریکا علیه 33 فرد حقیقی و حقوقی در روسیه

CC0 / Pixabay / تحریم جدید آمریکا علیه 33 فرد حقیقی و حقوقی در روسیه
تحریم جدید آمریکا علیه 33 فرد حقیقی و حقوقی در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده، 27 فرد روس و 6 شرکت حقوقی از روسیه را به فهرست تحریم ها اضافه نمود.

به گزارش اسپوتنیک، یک مقام ارشد دولت ایالات متحده به خبرنگاران گفت که ایالات متحده آمریکا، 33 فرد و شخص حقوقی از فدراسیون روسیه را به علت ارتباط با «بخش دفاع و اطلاعات» روسیه به فهرست تحریم های خود اضافه نمود است.

این مقام امریکایی گفت: "امروز رئیس جمهور دستور جدیدی را امضا کرد که بر اساس آن اعمال تحریم ها علیه روسیه افزایش می یابد. وزیر امور خارجه ایالات متحده دو اقدام را اتخاذ کرده است: در وهله اول، او 33 نفر به نمایندگی از بخش های

اتحاد ایران و روسیه در برابر تحریم های آمریکا - اسپوتنیک ایران
اتحاد ایران و روسیه در برابر تحریم های آمریکا
دفاع و اطلاعات روسیه را به فهرست تحریم ها افزده است. این امر لزوما به معنای اعمال تحریم ها به طور مستقیم علیه این افراد نیست، اما این محدودیت ها برای جلوگیری تعامل با این افراد و شرکت ها اعمال می شود.

سپس، وزارت دارایی آمریکا فهرستی شامل 27 روس و 6 شخص حقوقی را منتشر نمود که شامل این تحریم ها از سوی آمریکا می شوند.

گفتنی است، پیش از این پومپئو وزیر امور خارجه آمریکا در سخنرانی خود در برابر خبرنگاران در وزارت خارجه امریکا درباره فرمان امضا شده توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره اعمال تحریم ها به خاطر دخالت در انتخابات صحبت کرد.
دیپلمات آمریکایی تاکید کرد بر اساس فرمان ترامپ، روسیه یا هر کشور دیگر در صورت دخالت در انتخابات آمریکا با پیامدهای جدی و سریعی روبرو خواهد شد.
به گفته پمپئو، روسیه "مخصوصاًدر سالهای اخیر در زمینه استفاده از امکانات سایبری خود و دیگر تدابیر مخفیانه برای تلاش برای ایجاد بی ثباتی در آمریکا ستیزه جو بوده است".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала