گزارش و تحلیل

وزیر پیشنهادی دهه شصتی ایران +عکس

© Fotohost agency /  مراجعه به بانک تصاویر وزیر پیشنهادی دهه شصتی ایران +عکس
وزیر پیشنهادی دهه شصتی ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با جوانترین وزیر پیشنهادی توسط رئیس جمهور ایران بیشتر آشنا شویم.

به گزارش اسپوتنیک، با اعلام وزرای پیشنهادی رئیس جمهور ایران، "حسن روحانی"، یکی از وزرا لقب جوانترین وزیر را بخود گرفته است و بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

#اختصاصی #اعتدال_مدیا.. میگویند آمدن #جهرمی به وزارت ارتباطات برای محدود کردن فضای مجازی ست. در جواب میگویم جهرمی در چهار سال گذشته به خاطر مقاومت در برابر فیلتر کردن فضای مجازی سه بار به دادگاه احضار شده است. میگویند این وزیر جوان در بگیر و ببند های وزارت اطلاعات در سال ۸۸ نقش داشته است. میگویم در معاونت فنی بوده است. معاونت فنی ربطی به این مسائل ندارد. میگویند #آذری_جهرمی در اداره کل شنود بوده. میگویم اداره ای به نام شنود در وزارت اطلاعات وجود ندارد. میگویند وزیر ارتباطات فقط واعظی. میگویم آذری جهرمی چهار سال معاون #واعظی بوده و سیاست کاری همانی خواهد بود که در دوران طلایی واعظی شاهد آن بودیم. میگویند کار بلد نیست. میگویم در دانشگاه جز نخبگان حوزه ارتباطات بوده و تجربه کافی هم دارد. پ.ن انتخاب محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات از سوی آقای روحانی انتخابی بسیار درست بوده است. دلواپسان چشم دیدن این را ندارند که روحانی به جوان ها در کابینه اش بها داده است. آذری جهرمی تنها امید جوانان دهه شصتی ست حمایتش کنیم… @etedal_media @etedal_media @etedal_media.. #وزارت_ارتباطات #کابینه #کابینه_دوازدهم #دولت_منتخب #روحانی_تنها_نیست @hrouhani @azarijahromi

Публикация от محمد ایمانی فر (@m.h_eimanifar) Авг 12 2017 в 9:32 PDT

وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات روحانی شخصی به نام "محمد جواد آذری جهرمی" نام دارد که متولد سال ۱۳۶۰ هجری شمسی است و به اصطلاح دهه شصتی می باشد.
او یکی از معاونین "محمود واعظی" در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بوده است. سابقه اجرایی او به قبل از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ می باشد که معاون فنی وزارت اطلاعات بوده است. او تنها ۲۴ سال داشت که بعنوان معاون فنی وزارت اطلاعات انتخاب شده بود.
نکته جالب توجه در او این است که در صورت کسب رای اعتماد، نخستین وزیر جمهوری اسلامی خواهد بود که پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ متولد شده است و جزو جوانترین وزیران خواهد بود.

#دولت_تدبیر_و_امید #دولت_دوازدهم #کابینه #آذری_جهرمی

Публикация от Etedaltoseehgolestan (@etedaltoseehgolestan) Авг 9 2017 в 2:48 PDT

گفته شده است که از برنامه های این وزیر، افزایش سرعت دسترسی مشترک به حداقل ۲۰ مگابیت بر ثانیه می باشد.
همچنین از دیگر برنامه های او، امکان دسترسی اینترنت پرسرعت در روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.
بسیاری از کاربران مخصوصا کاربران جوان، از این وزیر پیشنهادی استقبال کرده اند و معتقدند که این وزیر دهه ۶۰ بیشتر می تواند دغدغه جوانان را درک کند و جوابگوی نیازهای قشر جوان در قسمت ارتباطات و فن آوری اطلاعات باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала