دونالد ترامپ طی 2 سال آینده بمب اتم روی ایران خواهد انداخت

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisدونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایران از نظر اقتصادی،نظامی و سیاسی در منگنه قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از«ایندپندنت»، اگر دونالد ترامپ بمب اتم روی ایران بیاندازد، فقط چند همسایه  ایران ممکن است مژه برهم بزنند و خیلی ها در سکوت برای وی دست خواهند زد. ایران دوستی ندارد.

بسیاری از منتقدان دونالد ترامپ، او را شخصی غیرقابل پیش بینی می نامند. اما به نظر نویسنده مقاله منتشره در« ایندپندنت»، ترامپ آدمی  قابل پیش بینی است، البته اگر به آنچه او می گوید توجه شود و درک شود که او به آنچه می گوید باور دارد.

عقاید ترامپ در باره  تسلیحات هسته ای بیش از هر چیز دیگر باعث نگرانی من می شود. ترامپ گفت: « تسلیحات هسته ای چه فایده ای دارد اگر از آن ها استفاده نشود؟»

ترامپ معتقد است که باید از تسلیحات هسته ای استفاده شود. دستان کوچک هم می توانند دکمه بزرگ قرمز را فشار بدهند.

مردم در غرب، گاهی اوقات فراموش می کنند که ایران با وجود آنکه یک کشور اسلامی است، اما کشور عربی نیست. ایران یک کشور«آریایی» (پارس) است. انزجار اعراب-فارس ها به قبل از اسلام می رسد. اعراب مصر ستمگری های شاهان ایران باستان را به یاد دارند که اینک  تقسیم بندی دینی- شیعه-سنی نیز به آن اضافه شده است.

 

اگر ترامپ در صدد استفاده از سلاح هسته ای برای از بین بردن امکانات هسته ای ایران برآید، چه زمانی اینکار را انجام خواهد داد؟ بستگی به شرایط دارد. به نظرخبرنگار ایندپندنت، تا دو سال دیگر بمب اتمی ترامپ بر سر ایران خواهد افتاد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала