جلوگيرى از دسترسى ديپلمات هاى روس در آمريكا به ويلاها توسط هليكوپتر و هواپيماهاى بدون سرنشين

© Sputnik / Maksim Blinovجلوگيرى از دسترسى ديپلمات هاى روس در آمريكا به ويلاها توسط هليكوپتر و هواپيماهاى بدون سرنشين
جلوگيرى از دسترسى ديپلمات هاى روس در آمريكا به ويلاها توسط هليكوپتر و هواپيماهاى بدون سرنشين - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ر مريلند و نيويورك به سبك فيلم هاى هاليوودى با هليكوپتر و هواپيما هاى بدون سرنشين از دسترسى ديپلمات هاى روس به ويلاها براى استراحت جلوگيرى شد

به گزارش اسپوتنيك، به نقل از ماريا زاخارووا نماينده رسمى وزارت امور خارجه روسيه، در مريلند و نيويورك به سبك فيلم هاى هاليوودى با هليكوپتر و هواپيما هاى بدون سرنشين از دسترسى ديپلمات هاى روس به ويلاها براى استراحت جلوگيرى شد. 

زاخارووا افزود: " اتفاقى كه در مريلند افتاد بيشتر يادآور اكران فيلم هاى جاسوسى هاليوودى است. خروج وسايل تحت كنترل نيروى ويژه امريكا صورت ميگرفت. انها بيرون ساختمان ها را با ايجاد محدوديت و ده ها ماشين كنترل ميكردند. خروجى اصلى و خروجى هاى اضطرارى را بسته بودند و از پروژكتورهاى بسيار بزرگ استفاده مى شد. از سمت خليج هم دو قايق مرتب دور ميزدند و در آسمان هم دو هليكوپتر و هواپيما هاى بدون سرنشين در حال پرواز بودند. 

به گفته او در طى چند ساعت و در نيمه شب كاركنان و ديپلمات ها تقريبا همه وسايل را خارج كردند. او افزود: وسايل بسيارى خارج شد، اما كم هم باقى نمانده.

او تصريح كرد: حتى در زمان مواجهه علنى با شوروى سابق هم دولت امريكا تا اين حد پيش نرفته بودند. اين ويلا خريدارى شده بود و طى ده هاى گذشته خانواده هاى كاركنان سفارت كاملا آرام طبق رفتار انسانى از آن استفاده ميكردند. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала