دونالد ترامپ: رهبران آمریکا نمی دانند در سوریه از کی حمایت می کنند

© REUTERS / Brendan McDermidدونالد ترامپ: رهبران آمریکا نمی دانند که در سوریه از کی حمایت می کنند
دونالد ترامپ: رهبران آمریکا نمی دانند که در سوریه از کی حمایت می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، نامزد میلیاردر ریاست جمهوری آمریکا از طرف حزب جمهوری خواه معتقد است اگر واشینگتن و مسکو با همکاری تنگاتنگ در سوریه با داعش مبارزه می کردند، بهتر بود.

ترامپ که طبق برخی از گزارش ها نامزد پیشتاز در بین جمهوری خواهان است، چهارشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "سی ان ان" خاطرنشان کرد: "عواقب سرنگونی بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و به قدرت رسیدن یک کس دیگر غیرقابل پیش بینی است". به عقیده میلیاردر آمریکایی، روس ها از جمله به این خاطر حملات هوایی به مواضع داعش را آغاز کرده اند که نمی خواهند "داعشی ها به نزد آنها بیایند".
نامزد میلیاردر ریاست جمهوری آمریکا ضمن صحبت از روسیه گفت:" احتمالا روس ها تلاش می کنند از اسد حمایت کرده و به وی کمک کنند اما ما در و.اقع از کی حمایت می کنیم؟ ما این را حتی نمی دانیم؟ من این روزها با رهبران کلیدی دیدار کردم و آنها حتی نمی دانند ما از کی حمایت می کنیم".
ترامپ اظهار داشت اگر واشینگتن و مسکو در سوریه به صورت "جبهه متحد" عمل می کردند ، خوب می بود.وی همچنین بعید ندانست که عملیات روسیه باعث کاهش تعداد پناه جویان سوری شود. ترامپ در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه رویکردی را در رابطه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انتخاب می کرد، گفت: مساله در احترام است. این مثل معامله است… که در آن طرف دیگر باید به تو احترام بگذارد". نامزد ریاست جمهوری آمریکاهمچنین خاطرنشان کرد باراک اوباما، رئیس جمهور فعلی آمریکا سیاست کاملا غلطی را در رابطه با مسکو انتخاب کرده که باعث متحد شدن آن با چین شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала