به عقیده مسکو، دستاوردهای ائتلاف ضد داعشی به رهبری آمریکا بسیاراندک است

© Flickr / Zoriahبه عقیده مسکو، دستاوردهای ائتلاف ضد داعشی به رهبری آمریکا بسیاراندک است
به عقیده مسکو، دستاوردهای ائتلاف ضد داعشی به رهبری آمریکا بسیاراندک است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در تفسیر وزارت امور خارجه روسیه گفته می شود دستاوردهای ائتلاف ضد داعشی به رهبری آمریکا بسیاراندک است.

در این تفسیر خاطرنشان می شود ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش، یک سال قبل بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد تشکیل شده و این ائتلاف در خاک بعراق با اجازه دولت این کشور اما در خاک سوریه بدون هیچگونه رایزنی با دولت قانونی در دمشق فعالیت می کند.

بی نتیجه بودن یک سال مبارزه آمریکا با داعش - اسپوتنیک ایران
بی نتیجه بودن یک سال مبارزه آمریکا با داعش
 در تفسیر وزارت امور خارجه روسیه آمده است که بیش از پنج هزار حمله هوایی ائتلاف بین المللی که همراه با عملیات یگان های ویژه هستند، نتوانسته جلوی فتوحات تروریست ها را بگیرد و گسترش اراضی تحت کنترل داعشی ها هم در سوریه و هم در عراق ادامه دارد.
در این تفسیر اضافه می شود:" نارضایتی روزافزون به خاطر حملات هوایی ائتلاف که در جریان آنها از جمله افراد غیر نظامی کشته می شوند، باعث افزایش تعداد هواداران نیروهای افراطی در بین مردم (منطقه) می گردد".
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از تصرف اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق ، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل دولت خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала