Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

یک سال تا المپیک ریو

اشتراک
366 روز دیگر مسابقات المپیک ریودوژانیرو آغاز می شود.

14 مرداد سال آینده مسابقات المپیک ریودوژانیرو شروع می شود. زمانی که این شهر به عنوان میزبان المپیک 2016 برگزیده شد، ژاک روگ رئیس سابق کمیته ملی المپیک گفت: هیچگاه درآمریکای جنوبی المپیک برگزار نشده است، آمریکای جنوبی قاره ای است که کشف شد.

© AP Photo / Joedson Alvesقرعه کشی میزبانی المپیک، دوم اکتبر سال 2009 در کپنهاگ انجام شد.
در شش سالی که گذشت ژاک روگ جای خود را به توماس باخ آلمانی داد و دیلما روسف جانشین لولا داسیلوا در سمت ریاست جمهوری برزیل شد.
یک سال تا المپیک ریو - اسپوتنیک ایران
1/9
قرعه کشی میزبانی المپیک، دوم اکتبر سال 2009 در کپنهاگ انجام شد.
در شش سالی که گذشت ژاک روگ جای خود را به توماس باخ آلمانی داد و دیلما روسف جانشین لولا داسیلوا در سمت ریاست جمهوری برزیل شد.
© REUTERS / Ricardo Moraesشرایط آماده سازی مکان های برگزاری مسابقات خوب پیش می رود. همانطور که در المپیک لندن و سوچی همه تاسیسات در زمان مناسب آماده شد در این المپیک هم برنامه ها درست پیش می رود. البته از 33 محلی که باید آماده شود تنها 10 مکان به پایان رسیده است.
یک سال تا المپیک ریو - اسپوتنیک ایران
2/9
شرایط آماده سازی مکان های برگزاری مسابقات خوب پیش می رود. همانطور که در المپیک لندن و سوچی همه تاسیسات در زمان مناسب آماده شد در این المپیک هم برنامه ها درست پیش می رود. البته از 33 محلی که باید آماده شود تنها 10 مکان به پایان رسیده است.
© AP Photo / Felipe Dana12 میلیون دلار برای ایجاد شبکه جدید حمل و نقل در نظر گرفته شده است. اعتراضاتی که نسبت به هزینه های صرف شده برای برگزاری جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل شد ریو را تبدیل به ارزانترین میزبان کرد. مقامات محلی اعلام کردند که ساخت پارک المپیک دلا باررا و کمپ گلف توس به طورکامل با هزینه دولت انجام شده است.
یک سال تا المپیک ریو - اسپوتنیک ایران
3/9
12 میلیون دلار برای ایجاد شبکه جدید حمل و نقل در نظر گرفته شده است. اعتراضاتی که نسبت به هزینه های صرف شده برای برگزاری جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل شد ریو را تبدیل به ارزانترین میزبان کرد. مقامات محلی اعلام کردند که ساخت پارک المپیک دلا باررا و کمپ گلف توس به طورکامل با هزینه دولت انجام شده است.
© REUTERS / Sergio Moraes86 درصد پارک المپیک د لا باررا که 16 ورزش همچون بسکتبال، دوچرخه سواری داخل سالن، ژیمناستیک، جودو، بوکس، شنا و.. در آن برگزار می شود، آماده شده است. زمین گلف نیز مراحل پایانی خود را سپری می کند. تا می 2016، 44 رقابت ورزشی با شرکت 8 هزار ورزشکار در ریو برگزار می شود تا این تاسیسات مورد آزمایش قرار گیرند.
یک سال تا المپیک ریو - اسپوتنیک ایران
4/9
86 درصد پارک المپیک د لا باررا که 16 ورزش همچون بسکتبال، دوچرخه سواری داخل سالن، ژیمناستیک، جودو، بوکس، شنا و.. در آن برگزار می شود، آماده شده است. زمین گلف نیز مراحل پایانی خود را سپری می کند. تا می 2016، 44 رقابت ورزشی با شرکت 8 هزار ورزشکار در ریو برگزار می شود تا این تاسیسات مورد آزمایش قرار گیرند.
© AP Photo / Leo Correaالمپیک ریو تحت پوشش نیروهای وسیع حفاظتی قرار می گیرد که در تاریخ این مسابقات بی‌سابقه خواهد بود. ریو به دلیل شرایط منطقه به شدیدترین تدابیر امنیتی نیاز دارد. در سال 2012، 50 هزار قتل گزارش شد. پلیس اینترپل هم با برزیل همکاری می کند. نیروهای امنیتی در سالن های برگزاری مسابقات، هتل ها و سواحل حضور خواهند داشت.
یک سال تا المپیک ریو - اسپوتنیک ایران
5/9
المپیک ریو تحت پوشش نیروهای وسیع حفاظتی قرار می گیرد که در تاریخ این مسابقات بی‌سابقه خواهد بود. ریو به دلیل شرایط منطقه به شدیدترین تدابیر امنیتی نیاز دارد. در سال 2012، 50 هزار قتل گزارش شد. پلیس اینترپل هم با برزیل همکاری می کند. نیروهای امنیتی در سالن های برگزاری مسابقات، هتل ها و سواحل حضور خواهند داشت.
© AP Photo / Felipe Danaآب های آلوده برزیل نقطه سیاهی برای میزبانی برزیل محسوب می شود و تنها عکس هایی از این آب ها این موضوع را نشان نمی دهند بلکه از لحاظ علمی نیز ثابت شده است. به گزارش سازمان جهانی سلامت در محل هایی که مسابقات قایقرانی ، سه گانه و شنا در آب های آزاد برگزار می شود، ویروس های خطرناک و باکتری وجود دارد. بر این اساس فدراسیون جهانی قایقرانی می‌خواهد آزمایش‌هایی بر روی این آب ها انجام دهد.
یک سال تا المپیک ریو - اسپوتنیک ایران
6/9
آب های آلوده برزیل نقطه سیاهی برای میزبانی برزیل محسوب می شود و تنها عکس هایی از این آب ها این موضوع را نشان نمی دهند بلکه از لحاظ علمی نیز ثابت شده است. به گزارش سازمان جهانی سلامت در محل هایی که مسابقات قایقرانی ، سه گانه و شنا در آب های آزاد برگزار می شود، ویروس های خطرناک و باکتری وجود دارد. بر این اساس فدراسیون جهانی قایقرانی می‌خواهد آزمایش‌هایی بر روی این آب ها انجام دهد.
© AP Photo / Leo Correaمسئولین محلی اعلام کردند که تنها 80 درصد آ بها را می توانند از آلودگی ها پاک کنند. شهردار پایس به شبکه اسپورت گفت: به عنوان یک شهروند ریو فکر می کنم که خجالت آور است نمی توانیم این مشکل را به طور کامل حل کنیم.
یک سال تا المپیک ریو - اسپوتنیک ایران
7/9
مسئولین محلی اعلام کردند که تنها 80 درصد آ بها را می توانند از آلودگی ها پاک کنند. شهردار پایس به شبکه اسپورت گفت: به عنوان یک شهروند ریو فکر می کنم که خجالت آور است نمی توانیم این مشکل را به طور کامل حل کنیم.
© AP Photo / Hassan Ammarبا این حال کمیته برگزاری مسابقات تاکید کرد که مسابقات در شرایط مناسبی برگزار می شود و هیچ مشکلی برای سلامتی ورزشکاران به وجود نخواهد آمد.
یک سال تا المپیک ریو - اسپوتنیک ایران
8/9
با این حال کمیته برگزاری مسابقات تاکید کرد که مسابقات در شرایط مناسبی برگزار می شود و هیچ مشکلی برای سلامتی ورزشکاران به وجود نخواهد آمد.
© REUTERS / Sergio Moraes برزیل رتبه سوم را در مسابقات پان آمه ریکا بدست آورد که نشان از آینده روشن این کشور در المپیک 2016 دارد. کمیته ملی المپیک برزیل امیدوار است که این کشور در بین 10 تیم برتر المپیک ریو قرار بگیرد که در این صورت برای آنها افتخاریست. برزیل در المپیک لندن در 17 رشته شرکت کرد که به مقام بیست و دوم رسید.
یک سال تا المپیک ریو - اسپوتنیک ایران
9/9
برزیل رتبه سوم را در مسابقات پان آمه ریکا بدست آورد که نشان از آینده روشن این کشور در المپیک 2016 دارد. کمیته ملی المپیک برزیل امیدوار است که این کشور در بین 10 تیم برتر المپیک ریو قرار بگیرد که در این صورت برای آنها افتخاریست. برزیل در المپیک لندن در 17 رشته شرکت کرد که به مقام بیست و دوم رسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала