Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

مخوف ترین هواپیماها

اشتراک
در لحظه کنونی روسیه فاقد جنگنده هایی است که بتواند با جنگنده های نسل پنجم آمریکا رقابت کند.

به نوشته مجله « The National Interest»  مسکو توانسته از راه  مدرنیزه کردن موفق  مدل های موجود هواپیماها،  جنگنده های  واقعا مخوفی  را  بسازد که می توانند رقبای خطرناکی برای هواپیماهای آمریکایی باشند.

 

© Sputnik / Aleksei Danichevسو -27، می تواند انواع مختلف تسلیحات « هوا –هوا» از جمله موشک چند منظوره برد متوسط را حمل کند.
سو -27 - اسپوتنیک ایران
1/10
سو -27، می تواند انواع مختلف تسلیحات « هوا –هوا» از جمله موشک چند منظوره برد متوسط را حمل کند.
© Sputnik / Vladimir Astapkovichمیگ – 29، جنگنده چند منظوره که می توان آن را مجهز به موشک های « هوا – هوا» (ار-60 ) کرد که برای نبرد نزدیک در نظر گرفته شده است و تسلیحاتی برای نابودی اهداف زمینی.
میگ – 29 - اسپوتنیک ایران
2/10
میگ – 29، جنگنده چند منظوره که می توان آن را مجهز به موشک های « هوا – هوا» (ار-60 ) کرد که برای نبرد نزدیک در نظر گرفته شده است و تسلیحاتی برای نابودی اهداف زمینی.
© Sputnik / Grigoriy Sysoyevسو -35، نوعی پل بین جنگنده های نسل های چهارم و پنجم ، مجهز به موتورهایی شبیه موتورهای هواپیمای « پاک - فا» است. در زمان حاضر فقط نیروی هوایی روسیه مسلح به « سو -35» است و ارتش هنوز مسلح به آن نشده است.
سو -35 - اسپوتنیک ایران
3/10
سو -35، نوعی پل بین جنگنده های نسل های چهارم و پنجم ، مجهز به موتورهایی شبیه موتورهای هواپیمای « پاک - فا» است. در زمان حاضر فقط نیروی هوایی روسیه مسلح به « سو -35» است و ارتش هنوز مسلح به آن نشده است.
© AFP 2023 / Dmitriy Kostyukovپرواز جنگنده ت -50 در نمایشگاه هوا - فضا در حومه مسکو.
ت -50 - اسپوتنیک ایران
4/10
پرواز جنگنده ت -50 در نمایشگاه هوا - فضا در حومه مسکو.
© AP Photo / Misha Japaridzeتو-160، به عنوان بمب افکن استراتژیکی، زیاده از حد سریع است. این هواپیما می تواند تسلیحات هسته ای و عادی را حمل و نقل کند.
تو-160 - اسپوتنیک ایران
5/10
تو-160، به عنوان بمب افکن استراتژیکی، زیاده از حد سریع است. این هواپیما می تواند تسلیحات هسته ای و عادی را حمل و نقل کند.
© AP Photo / Francois Moriسو -35، نوعی پل بین جنگنده های نسل های چهارم و پنجم ، مجهز به موتورهایی شبیه موتورهای هواپیمای « پاک - فا» است. در زمان حاضر فقط نیروی هوایی روسیه مسلح به « سو -35» است و ارتش هنوز مسلح به آن نشده است.
سو -35 - اسپوتنیک ایران
6/10
سو -35، نوعی پل بین جنگنده های نسل های چهارم و پنجم ، مجهز به موتورهایی شبیه موتورهای هواپیمای « پاک - فا» است. در زمان حاضر فقط نیروی هوایی روسیه مسلح به « سو -35» است و ارتش هنوز مسلح به آن نشده است.
© Sputnik / Host photo agencyتو-160، به عنوان بمب افکن استراتژیکی زیاده از حد سریع است. این هواپیما می تواند تسلیحات هسته ای و عادی را حمل و نقل کند.
تو-160 - اسپوتنیک ایران
7/10
تو-160، به عنوان بمب افکن استراتژیکی زیاده از حد سریع است. این هواپیما می تواند تسلیحات هسته ای و عادی را حمل و نقل کند.
© Sputnik / Grigoriy Sisoevسو -27، می تواند انواع مختلف تسلیحات « هوا –هوا» از جمله موشک چند منظوره برد متوسط را حمل کند.
سو -27 - اسپوتنیک ایران
8/10
سو -27، می تواند انواع مختلف تسلیحات « هوا –هوا» از جمله موشک چند منظوره برد متوسط را حمل کند.
© AFP 2023 / Olga Maltsevaجمعیت در حال تماشای پرواز جنگنده های سو -27 و میگ -29 .
جنگنده های سو -27 و میگ -29 - اسپوتنیک ایران
9/10
جمعیت در حال تماشای پرواز جنگنده های سو -27 و میگ -29 .
© Sputnik / Alexey Filippovپاک - فا، جنگنده نامرئی چند منظوره نسل پنجم ساخت « سوخوی» است. این هواپیماها یگانه پاسخ روسیه به جنگنده های نسل پنجم آمریکا مانند « اف -22 راپتور» و « اف -35 لایتنینگ II» است. جنگنده « پاک فا» با حداکثر سرعت 2600 کیلومتر در ساعت هواپیماهای دوران جنگ سرد را عقب می راند.
پاک - فا - اسپوتنیک ایران
10/10
پاک - فا، جنگنده نامرئی چند منظوره نسل پنجم ساخت « سوخوی» است. این هواپیماها یگانه پاسخ روسیه به جنگنده های نسل پنجم آمریکا مانند « اف -22 راپتور» و « اف -35 لایتنینگ II» است. جنگنده « پاک فا» با حداکثر سرعت 2600 کیلومتر در ساعت هواپیماهای دوران جنگ سرد را عقب می راند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала