گزارش و تحلیل

دیلی اکسپرس: تانک های رباتیک کشنده در رزمایش غرب - 2021

© Sputnik / Grigori Syssoev  /  مراجعه به بانک تصاویر دیلی اکسپرس (انگلستان): تانک های رباتیک کشنده در رزمایش غرب - 2021
دیلی اکسپرس (انگلستان): تانک های رباتیک کشنده در رزمایش غرب - 2021  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2021
اشتراک
پوتین از زمین آموزشی مولینو در منطقه نیژنی نوگورود دیدن کرد، جایی که مرحله اصلی رزمایش غرب-2021 را تماشا نمود.
اسپوتنیک به نقل از دیلی اکسپرس  روزنامه پرشمارگان چاپ انگلیس می نویسد: ماشینهای مهیب ارائه شده توسط روسیه در این رزمایش، کشورهای اروپایی را نگران کرده است. سربازان روسیه و بلاروس در حال انجام رزمایش گسترده نظامی در نزدیکی مرزهای اروپایی هستند و برنامه ریزی شده است که آن را در روز پنجشنبه به پایان برسانند.
 ارتش روسیه بیش از 240 تانک مدرن دریافت می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
ارتش روسیه بیش از 240 تانک مدرن دریافت می کند
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که حداکثر 200 هزار سرباز ، 80 هواپیما و هلیکوپتر، 15 کشتی و تقریبا 300 تانک در مانورهای غرب - 2021 شرکت می کنند. به گزارش رسانه های روسی،  در این رزمایش مسکو برای اولین بار مجتمع روباتیک رزمی Platform-M و وسایل نقلیه جدید جنگی Sarmat-2 را به نمایش گذاشته است.  
ربات رزمی "Platform-M" یک ماشین مهیب مسلح به نارنجک انداز و مسلسل است و از راه دور کنترل می شود.
روز یکشنبه ، الکساندر لوکاشنکو رزمایش را تماشا کرد و در آماده باش کامل بود. خبرگزاری دولتی بلاروس - BelTA عکس رئیس جمهور این کشور را  با لباس نظامی سبز منتشر کرده است که دوره تمرینات را در محل تمرین Obuz-Lesnovsky با دقت مشاهده می کند. وی بعداً اظهار داشت: "این یکی از مهمترین رویدادهای آموزشی نیروهای مسلح است که در زمینه تجاوز ترکیبی غرب به بلاروس و روسیه در حال انجام است."
پوتین با توجه به افزایش فعالیت ناتو در منطقه، این تمرینات نظامی را مقرون به مصلحت توصیف کرد.
نشنال اینترست: تانک آرماتا تهدید جدی برای آبرامز ناتو است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2021
نشنال اینترست: تانک آرماتا تهدید جدی برای آبرامز ناتو است
با این حال ، مانورهای غرب- 2021 باعث نگرانی اعضای ناتو شده است ، زیرا کشورهای غربی با بلاروس مرز مشترک دارند. به ویژه ، روز جمعه ، فرمانده نیروهای دفاعی استونی مارتین هرم گفت: "ما باید درک کنیم که این [حمله روسیه به استونی] ممکن است در سالهای آینده اتفاق بیفتد ... به احتمال زیاد ، هدف روسیه اشغال ما نیست. مسکو نمی خواهد از طریق اشغال کنترل خود را به دست آورد، اما نفوذی را که از طریق بی ثباتی به دست می آورد دوست دارد."
پس از بحران اوکراین در سال 2014 ، پوتین در جلسه سفیران روسیه، هشدار داد: "من می خواهم همه بفهمند که کشور ما به شدت از حقوق هموطنانمان در خارج دفاع می کند، برای این منظور لازم است از کل زرادخانه ابزارهای موجود استفاده کنیم: از سیاسی و اقتصادی گرفته تا عملیات بشردوستانه دفاع از خود که در حقوق بین المللی پیش بینی شده است."
پوتین افزود: "وقتی من در مورد شهروندان روسی زبان صحبت می کنم ، منظورم افرادی هستند که احساس می کنند بخشی از دنیای به اصطلاح گسترده روسی هستند، نه لزوماً مردم روسیه ، بلکه کسانی که خود را یک فرد روس می دانند."
کامنت خوانندگان بریتانیا
lla ma dos
شاید وقت آن فرا رسیده است که کشورهای بالتیک شروع به تقویت دفاع خود کرده و دیگر امیدوار نباشند که وقتی روسیه به درب خانه آنها می کوبد، انگلیس از آنها دفاع خواهد کرد؟
Username Mk2
این غرب و اتحادیه اروپا بودند که می خواستند دیوار برلین را خراب کنند. چه پارادوکسی - به هر حال ، اکنون اتحادیه اروپا دیوارهایی را در مرزهای کشورهای بالتیک ساخته است.
Summer.bay
دیوار برلین بایستی دست نخورده باقی می ماند.
cattyandco3
بوریس و کابینه او خود را روسی می دانند. احتمالاً به همین دلیل است که پوتین همچنان در دریای شمال ظاهر می شود.
بیایید صادق باشیم: همه مردم همسایه روسیه باید بترسند. به خصوص پس از "حماسه کریمه"! تا زمانی که روسیه   ساکنان کشورهای همسایه را شهروند خود می داند ، می تواند از این امر به عنوان بهانه ای برای محافظت از شهروندان خود استفاده کند. این شخص همیشه جاه طلبی هایی دارد که به وضوح طراحی شده است!
 
  
 
 
 
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала