گزارش و تحلیل

شناورهای قزاقستان برای مسابقات جام دریا وارد آب‌های انزلی شدند + فیلم

© Photo / Shiva Abshenas شناورهای قزاقستان در آبهای انزلی
 شناورهای قزاقستان در آبهای انزلی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.08.2021
اشتراک
ششمین دوره از مسابقات بین المللی جام دریا بندرانزلی میزبان مسابقات شناوری کشورهای آذربایجان، قزاقستان و روسیه در حاشیه خزر است.

ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) از شناورهای قزاقستان به عنوان اولین شناورهایی که برای مسابقات بین‌المللی جام دریا به آبهای ایران وارد شدند، استقبال کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، صبح امروز دوشنبه ناوهای «مانگیستاو» و «ساری آرکا» به آبهای داخلی ایران در انزلی وارد شدند. ششمین دوره از مسابقات بین المللی جام دریا بندرانزلی میزبان مسابقات شناوری کشورهای آذربایجان، قزاقستان و روسیه در حاشیه خزر است و حدود ۴۰۰ ورزشکار در این رقابتها حضور دارند.

توئیت وزیر خارجه ایران درباره بازدید وی از قزاقستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2021
توئیت وزیر خارجه ایران درباره بازدید وی از قزاقستان

این مسابقات فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن توانمندی های رزمی شناورهای کشورمان به کشورهای حاشیه دریای خزر است. سلامت شرکت کنندگان این مسابقات با انجام تست کووید تایید شده و ورزشکاران حاضر واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

شرکت کنندگان کشورهای مختلف در شناورهای خود مستقر خواهند بود و ترددی در سطح شهر نخواهند داشت.  

مسابقات بین المللی جام دریا در بخش شناوری مراحل تیر اندازی سطحی ، هوایی ، مهار بویه در دریا و کنترل صدمات را شامل می شود.   جام در دو مرحله در دریا و ساحل برگزار خواهد شد و در کشور ما بندرانزلی میزبان رقابت های شناوری و بندرچابهار میزبان مسابقات غواصی جام دریاست.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Sputnik Iran (@sputnik_ir)

ششمین دوره مسابقات جام دریا از ۲۸ مردادماه به مدت ۲۵ روز جریان دارد و بندرانزلی میزبان مسابقات شناوری این دوره از مسابقات است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала