گزارش و تحلیل

بشقاب پرنده ها؛ اظهار نظرمجری شبکه فاکس نیوز

© Flickr / Dieter Laskowskiبشقاب پرنده ها؛ اظهار نظرمجری شبکه فاکس نیوز
بشقاب پرنده ها؛ اظهار نظرمجری شبکه فاکس نیوز    - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
اشتراک
تاکر کارلسون درخشان ترین شخصیت تلویزیون آمریکا است. او درباره همه چیز نظر دارد. این دیدگاه اغلب نظر یک آمریکایی از ایالات دوردست آمریکا است.

اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز آمریکا، سخنان کارلسون مجری مشهور آن را بازگو می کند.

"عصر بخیر و به برنامه تلویزیونی جمعه تاکر کارلسون خوش آمدید! از زمانی که نئاندرتال اول یک جانور شکار شده را روی آتش کباب کرد و  غذای کافی دریافت نمود و به ستاره ها نگاه کرد ، مردم در مورد چراغ های عجیب آسمان شب متحیر مانده اند. در زمان ما ، شیفتگی به بشقاب پرنده ها   از سال 1947 آغاز شد. سپس كشاورزی به نام مك برازل در مزرعه خود در ایالت نیومكزیكو ، در نزدیكی شهر رازول ، چیزی بسیار مشكوك کشف كرد.

وزیر خارجه سابق آمریکا به شبکه خبری فاکس نیوز پیوست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2021
مایک پمپئو به شبکه خبری فاکس نیوز پیوست

برازل که در باره بیگانگان از فضا فکر کرد، با وجدانی پاک لاشه هواپیما را به یک پایگاه نظامی نزدیک منتقل کرد. روز بعد ، ارتش یک کنفرانس مطبوعاتی را فراخواند و اعلام نمود که در واقع در مقابل ما تکه های یک بشقاب پرنده قرار دارد. این خبر توسط رسانه ها در سراسر جهان پخش شد: یک خبر داغ ، بشقاب پرنده! اما پس از چند ساعت ، ارتش تصمیم خود را تغییر داد. سرتیپ راجر ریمی ، فرمانده نیروی هوایی هشتم ، اعلام کرد که یافته های روزول چیزی بیش از لاشه یک بالون هوا نیست. چیز معمول ، هیچ چیز ناشناس.

آیا ژنرال ریمی دروغ می گفت؟ به نظر می رسد که واقعاً می تواند یک کاوشگر باشد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد. برعکس ، طی 75 سال گذشته ، ارتش ایالات متحده پرونده قابل توجهی از پدیده های هوایی عجیب و غریب را جمع آوری کرده است - و بیشتر آنها به طور واضح کاوشگر نیستند.

اجسام ناشناخته در حال پرواز در نزدیکی پایگاه های نظامی ، سیلوهای موشکی ، کشتی ها ، هواپیماها ، زیردریایی ها شناسایی و کشف شده اند - و سرعت و جهت حرکت آنها با فن آوری های ساخته شده توسط بشر مغایرت دارد و این امر توضیحی ندارند. پنتاگون این اطلاعات را از هر لحاظ مسکوت می گذاشت. هر آنچه در مورد بشقاب پرنده ها می دانیم از افشاگران یاد گرفته ایم. پنج سال پیش مشخص بود که اتفاق بسیار عجیبی در آسمان ها در حال رخ دادن است. بشقاب پرنده ها نظریه ای تو خالی و خیالی نیست که بخاطر راه اندازی هیاهو در رادیو شب ساخته شده است. نه، بشقاب پرنده ها واقعیت هستند.

اما این چه واقعیتی است؟ بسیاری از افراد محترم ، به عنوان مثال ، سناتور هری رید ، از ارتش خواست تا کارتهای خود را نشان دهد. فایده ای نداشت. مارکو روبیو ، سناتور فلوریدا ، سال گذشته خواستار شفافیت در این زمینه شد. وی لایحه ای را ارائه داد که دولت را ملزم می سازد تا پایان ماه ژوئن 2021 همه آنچه را در مورد بشقاب پرنده ها   می داند فاش کند. و حالا ، چند ساعت پیش ، این گزارش سرانجام منتشر شد.

تاکنون فقط توانسته ایم یک نسخه کوتاه را برای عموم بخوانیم. ظاهراً خود بازرسان رسمی دولتی گیج شده اند. در این گزارش به 144 مورد مشاهده بشقاب پرنده توسط ارتش ایالات متحده اشاره شده است. اما فقط در مورد یک حادثه توضیح داده شده است (معلوم شد که آن یک بادکنک نیم خالی بود). 143 مورد باقی مانده یک راز است.

معلوم می شود که حتی پیشرفته ترین ارتش جهان نیز نمی داند این واحد ها چیست و به طور کلی چگونه حرکت می کنند. این گزارش می گوید که برخی از این اشیا  در باد ثابت مانده اند ، در حالی که برخی دیگر ، برعکس ، با سرعت زیاد حرکت می کردند - و بدون هیچ گونه منبع انرژی یا موتور قابل مشاهده. پنتاگون اطمینان دارد که اینها روس یا چینی نیستند و هیچ کشوری از چنین فناوری هایی برخوردار نیست. چنین فناوری هایی به سادگی وجود ندارند. این چیه؟ گزارش به این سوال پاسخ نمی دهد. گزارش تنها واضح ترین چیز را بیان می کند: "بشقاب پرنده ها هم امنیت پرواز و هم امنیت ملی ایالات متحده را تهدید می کنند." پایان نقل قول. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала