گزارش و تحلیل

چه کسی به پرسپولیس خیانت می کند؟

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / چه کسی به پرسپولیس خیانت می کند؟
چه کسی به پرسپولیس خیانت می کند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنهایی که مرا می شناسند می دانند جزو طرفداران تیم ورزشی خاصی نیستم اما تعصب بسیار شدیدی به هر مساله ای که به ایران بر می گردد دارم.

اسپوتنیک - هر تیمی از تیم های ایرانی و هر ورزشکاری از ورزشکاران ایرانی به هر جایی که در بازی های بین المللی برسد کل خون در رگهای من طرفدار آن تیم و آن فرد است.

البته فکر می کنم این احساس فقط متعلق به بنده نیست واحساس طبیعی ای است که اکثریت مطلق ایرانی ها دارند.

شاید درون کشور طرفدار تیم خاصی باشند اما وقتی که یک تیم ایرانی بازی دارد قطعا همه ایرانی ها از پیروزی اش خوشحال می باشند.

پرسپولیس - النصر - اسپوتنیک ایران
چهره خبرساز بازی پرسپولیس و النصر چه کسی بود +ویدئو، عکس

اینکه برخی بیایند و بخواهند با نامردی آن تیم را از بازی ها حذف کنند مساله ای است که روی احساس همه ایرانی ها تاثیر دارد و هر کس که با احساسات مردم ایران بازی کند خیانتکار می باشد و حتما باید پیدا و رسوا شود و مجازات اش به مردم سپرده شود.

برخی مدعی هستند که خیانتکارانی داخل ایران هستند که اطلاعات محرمانه مربوط به تیم پرسپولیس را فروخته اند که اگر چنین باشد باید هر چه سریعتر پیدا شوند.

اما ظاهرا ماجرا بسیار بزرگتر از این تصورها است و این خیانت توسط افرادی انجام می شود که هر روز به ملت ایران هزاران خیانت می کنند.

همان های که بوغ رسانه ای عربستان سعودی و آمریکا و اسرائیل هستند و بسیاری از آنها به نام آلبانی نشین معروف هستند.

وقتی از جنگ رسانه ای دشمنان ملت ایران صحبت می کنیم بخشی از آن همین ها هستند.

همان هایی که به دستور اربابان خود حاضر هستند هر کاری می توانند انجام دهند تا شادی را از مردم ایران سلب کنند.

وقتی هم از جنگ رسانه ای صحبت می کنیم بخش بزرگی از آن همین است.

دقیقا همانگونه که در مباحث دیگر از مباحث سیاسی گرفته تا اقتصادی در حال جنگ با ما هستند امروزه فرهنگ و تمدن و ورزش مردم ایران را نیز هدف قرار داده اند.

متاسفانه حتی ورزش را هم سیاسی کرده اند و از دخالت سیاسی اسراییلی ها و آمریکایی ها و سعودی ها برای حذف ورزشکاران ایرانی و حضور ایرانی ها در رشته های مختلف تا همین اتفاق های اخیر برای تیم پرسپولیس همه به دلایل خصومت های سیاسی است که بر علیه ملت ایران می باشد و این ملت ایران هستند که باید بیدار باشند و متوجه باشند که دشمن تا چه حد نسبت به آنها کینه دارد.

عربستان: پرسپولیس و ای ف سی قوانین را نقض کردند - اسپوتنیک ایران
ادعای عربستان: پرسپولیس و "ای ف سی" قوانین را نقض کردند

امروزه با استفاده از جنگ رسانه ای کاری کرده اند که در سطح جهان ملت ها هیچ احساسی نسبت به رفتار غیر انسانی کشورهایشان در قبال مردم ایران نداشته باشند و هیچ کس حتی سوال نکند چرا ایالات متحده حتی خرید دارو و غذا        را برای ملت ایران تحریم کرده.

راه شکست این دشمنان که هر کار کثیفی که می توانند بر علیه ما انجام میدهند هم این است که خود ما بیدار باشیم و با آنها مقابله کنیم.

بحث بحث یک تیم یا یک بازیکن نیست بلکه بحث یک ملت است که باید همه یک دست و یک صدا بدون توجه به هیچ علقه ای دیگر پشت تیم ایرانی بایستیم تا کل دنیا متوجه شوند که هر تیم و هر بازیکنی از ایران یک ملت پشت اش است و هر خیانتکار و دشمنی با کل ملت ایران روبرو خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала