گزارش و تحلیل

مرد چسبناک ایران در انتظار اسپانسر برای ثبت رکورد گینس

© Photo / © Screenshot: Ruptlyمرد چسبناک ایران در انتظار اسپانسر برای ثبت رکورد گینس
مرد چسبناک ایران  در انتظار اسپانسر برای ثبت رکورد گینس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرد چسبناک ایران : انرژی من مانند موتوری است که روشن یا خاموش کردن آن با ذهنم انجام می شود

اسپوتنیک — لقب مرد چسبناک ایران (جهان) هر کسی را کنجکاو می کند تا بداند مربوط به چه کسی است.  ابوالفضل صابر مختاری متولد ۱۳۴۹ در تهران است. او معروف به مرد چسبناک ایران (جهان) است چرا که این قابلیت را دارد که اجسام را به بدن خود بچسباند. او فقط ۶۰ ثانیه تمرکز کرده و پس از آن بدون انجام دادن کاری اجسام را به بدن خود می چسباند. جالب است بدانید که او این کار را با ذهن خود انجام می دهد و هر زمان که بخواهد می تواند این کار را انجام ندهد، بنابراین دیگر اجسام به بدن او نمی چسبند.

مصاحبه گزارشگر اسپوتنیک را با مرد چسبناک ایرانی می خوانیم

اسپوتنیک: از چه سنی متوجه توانایی جذب اجسام به بدن خود شدید؟

من از کودکی این توانایی را داشتم اما حدود 6 سال است که روی آن کار کردم و برای همگان به نمایش گذاشته ام.

اسپوتنیک:  روزی چند ساعت تمرین می کنید تا بتوانید اجسام را به بدن خود بچسبانید؟

من تمرین خاصی برای چسبیدن اجسام به بدن خود انجام نمی دهم. این کار مربوط به تمرکز ذهنم است و هر بار که بخواهم این کار را انجام می دهم و هر بار که نخواهم انجام نمی دهم. اما خوب به جاهایی مسافرت می کنم که بتوانم انرژی بگیرم.

اسپوتنیک: آیا چسبیدن اجسام به بدن شما به جنس آنها بستگی دارد؟ آیا همان بار اول به بدن شما می چسبند؟

هر جسمی که فکر می کنید و با هر جنسی می تواند به بدن من بچسبد و همان دفعه اول بعد از ۶۰ ثانیه تمرکز این اتفاق می افتد. این اتفاق به چسبندگی جسم یا بدن من بستگی ندارد بلکه به توانایی ذهن من مربوط است و با ذهن آنها را به بدن خود می چسبانم.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Sputnik Iran (@sputnik_ir)

اسپوتنیک: از نظر پزشکی و علمی چه توجیهی برای این اتفاق وجود دارد؟

من مدتی پیش آزمایش های متعددی انجام دادم که متوجه بشوم آیا ماده ای در بدنم کم یا زیاد است که چنین اتفاقی را می توانم انجام دهم و نتیجه آزمایشات این بود که بدن من نرمال است. همه چیز مربوط به ذهنم است و چسباندن یا نچسباندن آن دست خودم، ذهنم و تمرکزم می باشد.

اسپوتنیک:  آیا این انرژی قابل انتقال به شخص دیگر نیز هست؟

بله من در مسابقه عصر جدید نشان دادم که با گرفتن دست آقای امین حیایی می توانم این انرژی را به او منتقل کنم و اجسام به بدن او نیز می چسبیدند. انرژی از طریق کف دستانم منتقل می شود.

اسپوتنیک:  آیا از طریق وراثت هم این انرژی منتقل می شود؟

من یک دختر دارم و او این انرژی را ندارد اما من می توانم دست او را بگیرم و انرژی را به او انتقال دهم و تا چند روز انرژی داخل بدن او می ماند.

اسپوتنیک:  آیا مایل هستید کلاس آموزشی برگزار کنید تا به افراد یاد دهید مانند شما بر روی ذهن و تمرکز خود کار کنند؟

این کار شدنی است اما من تمایلی به انجام این کار ندارم چرا که از وقت و حوصله من خارج است.

اسپوتنیک:  آیا این انرژی به شما در زندگی کمکی کرده است و یا اینکه برعکس، مانع فعالیت های شما شده است؟

این انرژی مانعی برای فعالیت های من نبوده است اما چندین مرتبه که به خارج از کشور سفر کردم در گیت فرودگاه به این علت که انرژی من بیشتر می شود، بوق به صدا در می آید و مامورین فرودگاه من را نگه می داشتند. این انرژی چسبندگی چون دست خودم هست برای مزاحمتی ندارد مانند موتوری است که می توانم آن را روشن یا خاموش کنم.

اسپوتنیک:  آیا تا بحال متهم به انجام کار شعبده‌بازی شده اید؟

انرژی من از کف دستم ساطع می شود و هر کس دست من را بگیرد متوجه این نیرو و انرژی می شود و در برنامه هایی که رفتم حرارت و انرژی قابل لمس است بنابراین شعبده‌بازی نیست. همه چیز فیزیکی می باشد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ABOLFAZL SABER MOKHTARE (@ghodrat_darun)

ثبت رکورد در گینس

من در زمینه ثبت رکورد در گینس تلاش کردم و اکانت خود را ثبت کردم اما ما چون داخل ایران زندگی می کنیم، نزدیکترین شهر برای ثبت رکورد گینس دبی هست و حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. در این زمینه هم به هیچ عنوان کسی من را حمایت نکرده و اسپانسری تا به حال نبوده است که به من در ثبت این رکورد کمک کند.

اسپوتنیک:  بازخورد ویدئوهای شما در کشورهای اروپایی چگونه بوده است؟

بازخورد ویدئوها عالی بوده اما قراردادی نبوده است که نظر من را جلب کند. من برای شرکت در پاره ای از مسابقات در جم تی وی یا شبکه های دیگر رفته‌ام. همچنین در سال ۹۶  در برنامه آپارات نفر اول اعجوبه ها شدم، اما هنوز اسپانسر مالی خوب خارجی پیدا نکرده‌ام. من قادر هستم در چندین حوزه ثبت رکورد کنم. البته تا به حال چند پیشنهاد داشتم که به گونه ای بوده است که من ملیت خود را عوض کنم اما من این حالت را دوست ندارم و هرگز دوست ندارم بعنوان یک پناهنده به کشوری دیگر بروم.

نحوه شرکت در مسابقه استعدادیابی عصر جدید

یکی از دوستانم برنامه استعدادیابی عصر جدید را به من معرفی کرد و دخترم فیلم های من را به این برنامه فرستاد. پس از مدتی طولانی من را دعوت کردند. البته به دلیل اینکه من نمی توانستم در این برنامه بدون لباس باشم نتوانستم همه توانم را به نمایش بگذارم. همه توان من به لخت شدنم است و من فقط ۵ درصد توانایی هایم را نشان دادم. داورها چون برای نخستین بار همچین شخصی را می دیدند بسیار تعجب کرده بودند و من حتی ادعا کردم که می توانم برق تولید کنم و مجری برنامه فقط من را نگاه کرد. فکر می کنم در نهایت متوجه انتقال انرژی و توانایی های من به طور کامل نشدند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ABOLFAZL SABER MOKHTARE (@ghodrat_darun)

برنامه آینده مرد چسبناک ایران (جهان)

من اگر پیشنهاد خوبی برای همکاری داشته‌باشم قطعا انجام خواهم داد. من چندین سال است که در ایران مانده ام تا بعنوان یک ایرانی رکورد خود را ثبت کنم اما هنوز این شرایط برای ثبت رکورد پیش نیامده است. اگر در آینده کشوری اروپایی به من کمک کند تا بعنوان یک ایرانی رکورد خود را ثبت کنم حتما از آن استقبال می‌کنم. من دوست دارم در تلنت شوهای دیگر کشورها شرکت کنم. مثلا در سال ۲۰۱۸ از آمریکن گات تلنت درخواست داشتم اما نتوانستم به آن کشور بروم. در حال حاضر، مانع اصلی برای برنامه ریزی برای آینده کاری خود و البته برای همه ایرانی‌ها مشکلات مالی است.

اسپوتنیک: سخن آخر مرد چسبناک ایران (جهان)

من مدتی است که کار و زندگی خود را کنار گذاشتم و دائما خانواده را تنها گذاشته و به شهرهای مختلف برای دریافت انرژی سفر می کنم. این انرژی تا بحال استفاده‌ای برای من نداشته اما ضرری هم ندیدم. من وقتی میبینم که در کالیفرنیا شخصی وجود دارد که فقط قوطی را روی سر نگه می دارد، درآمد آنچنانی دارد و برای تبلیغات نوشابه از او استفاده می شود، ناراحت می شوم که چرا من با توانایی‌هایی بسی بالاتر قادر به درآمدزایی از این انرژی خود نیستم.  در دنیا کسی توانایی من را ندارد و از اینکه هیچ کس من را حمایت نکرده است، دلگیرم. من دوست دارم که در ایران بمانم اما اگر مجبور شوم به خارج از کشور خواهم رفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала