گزارش و تحلیل

رکورد کتاب مری ترامپ

© REUTERS / CARLO ALLEGRIرکورد کتاب مری ترامپ
رکورد کتاب مری ترامپ   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کتاب افشاگری برادرزاده ترامپ در اولین روز فروش خود رکورد کتاب جان بولتون را شکست.

اسپوتنیک با استناد به تلویزیون سی ان ان آمریکا: کتاب برادرزاده رئیس جمهور آمریکا با تیراژ 950 هزار نسخه در اولین روز فروش فروخته شد.

کیلی مک کینی سخنگوی کاخ سفید، پیش از این اظهار داشت که کتاب مری ترامپ برادرزاده رئیس جمهور آمریکا حاوی ادعاهای مسخره ای است و پر از تفکرات توخالی  است.

برادرزاده ترامپ در کتابش درباره اختلالات روانی ترامپ صحبت کرد - اسپوتنیک ایران
برادرزاده ترامپ در کتابش درباره اختلالات روانی ترامپ صحبت کرد

 روز پنجشنبه سی ان ان با استناد به انتشارات سیمون و شوستر خبر داد که  تقریباً یک میلیون نسخه از کتاب افشاگرانه "بسیار زیاد و همیشه کافی نیست: خانواده من چگونه خطرناکترین مرد جهان را ایجاد کرد" نوشته شده توسط مری ترامپ برادرزاده رئیس جمهور آمریکا، در اولین روز فروش فروخته شده است. انتشارات توضیح داد که این نه تنها یک نسخه کاغذی بلکه یک کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی نیز هست.

گفته شد که کتاب مری ترامپ رکوردی را که توسط خاطرات دستیار پیشین امنیت ملی جان بولتون با عنوان  "اتاق، جایی که در آن رخ داده است: خاطرات کاخ سفید" تعیین کرده است، شکست.

مری ترامپ برادرزاده رئیس جمهور که دارای دکترای روانشناسی بالینی است، در کتاب خود می‌نوسد  که رفتار دونالد ترامپ ناشی از تمایل وی برای جلوگیری از نکوهش  پدر فرد ترامپ بود و دونالد از توانایی همدلی و ارتباط با دنیای واقعی محروم است.

یادآوری می کنیم، مقامات آمریکا از طریق دادگاه سعی کردند مانع انتشار این کتاب شوند و  بولتون را به نقض تعهدات عدم افشای اسرار دولتی متهم کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала