گزارش و تحلیل

معاملات بورس کالا در ایران طی ماه مه ۲۰۲۰

© Photo / tasnimمعاملات بورس کالا در ایران طی ماه مه ۲۰۲۰
معاملات بورس کالا در ایران طی ماه مه ۲۰۲۰
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طی ماه مه ۲۰۲۰، بیش از ۲ میلیون و ۸۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۵۹۰ میلیون دلار در بورس کالای ایران داد و ستد شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از تهران بر اساس گزارشی که توسط روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته، طی ماه گذشته تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۷۹۹ هزار و ۲۸۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از هزار و ۵۰۸ میلیون دلار در دو بخش داخلی و صادراتی بود.

در این تالار بالغ بر ۴۴۴ هزار و ۴۶۰ تن انواع قیر، ۳۱۴ هزار و ۷۷۰ تن انواع مواد پلیمری و ۱۴۰ هزار و ۲۱۶ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۵۶۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴۹ هزار۵۰۰ تن لوب کات، ۱۵۷ هزار و ۱۹۵ تن گوگرد، ۶ هزار و ۸۸۸ تن عایق رطوبتی، ۹ هزار تن سلاپس واکس و همچنین ۱۴ هزار و ۵۱ تن روغن  اشاره کرد.

هجوم ایرانی ها به بازار مسکن در ترکیه   - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
هجوم ایرانی ها به بازار مسکن در ترکیه

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا نیز در ماه می، شاهد معامله بیش از یک میلیون و ۷۶ هزار  و ۱۵۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲ هزار و ۷۷ میلیون دلار بود.

در این تالار ۹۸۱ هزار  و ۴۱۸ تن انواع فولاد، ۲۳ هزار و ۸۲۰ تن انواع مس، ۷۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۷۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۴۰ هزار و ۷۸۰ تن روی، ۲۹ هزار و ۳۱۰ تن انواع آلومینیوم، و همچنین ۱۴ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالا نیز طی مدت مذکور معامله ۱۰۴ تن PDA TAR ، ۹۰۰ بشکه خالی، هزار و ۶۶۴ تن رب گوجه فرنگی و همچنین  ۷۸ تن روغن کارکرده لوکوموتیو را تجربه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала