گزارش و تحلیل

یک ایرانی سفیر حسن نیت بحران قرن شد

© Photo / Courtesy of Mehdi Tafreshiمهدی کریمی تفرشی
مهدی کریمی تفرشی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دکتر مهدی کریمی تفرشی عضو مجموعه جهش تولید گام دوم انقلاب اسلامی، مفتخر به کسب عنوان سفیر حسن نیت بحران قرن جهان شد.

طی اطلاعیه ای که مجموعه گام دوم انقلاب اسلامی در اختیار خبرگزاری اسپوتنیک قرار داد دکتر مهدی کریمی تفرشی عضو مجموعه جهش تولید گام دوم انقلاب اسلامی، مفتخر به کسب عنوان سفیر حسن نیت بحران قرن جهان شد.

در این بیانیه آمده :

هییت داوران 5 گانه پروژه سفیر حسن نیت بحران قرن جهان مرکب از سازمان ملل متحد، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری اقتصادی اکو، نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و نیز کمپین ایران همدل، بیستم اردیبهشت ماه مصادف با روز اکرام و تکریم خيرين، دکتر مهدی کریمی تفرشی را از میان کاندیدهای دیگر این سمت، برگزیدند.

نکوداشت سفیر حسن نیت بحران قرن در بیستم فروردین ماه - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
نکوداشت سفیر حسن نیت بحران قرن در بیستم فروردین ماه

کنفرانس خبری سفیر حسن نیت بحران قرن با حضور این کارآفرین برتر جهان اسلام، عید سعید فطر، از خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شبکه الجزیره قطر و سایر رسانه های داخلی و خارجی پخش خواهد شد.

همچنین بیستم خردادماه، با پوشش رسانه ای گسترده، در رویدادی با حضور مقامات سازمان های بین المللی و نیز میهمانانی از ستاد ملی مقابله با کرونا، پاسداشت جاودان ایشان در شبکه بین المللی موزه های صلح، دارای مقام مشورتی شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد، نصب و تاسیس می گردد؛ و در هر یک از چهل شعبه آن، در کشورهای مختلف، نمونه ای از این قاب برای بزرگداشت این نیکوکار، نگهداری می شود.

از جمله مراسمی که برای تجلیل و تقدیر از این شوالیه اروپا در صنعت غذای ایران، با سوابقی اعم از ساخت فیلم سینمایی "نلسون ماندلا برای همیشه " با محوریت صلح جهانی و اکران آن در صحن سازمان ملل متحد، برگزار می گردد؛ به سمینار بیست و هفتم خردادماه در مقر فرهنگی اتحادیه اروپا، با حضور مقامات نهادهای بین المللی اشاره می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала