گزارش و تحلیل

اینجا پنتاگون؛ دلار از شما، خرج از ما

© AP Photoاینجا پنتاگون؛ دلار از شما، خرج از ما
اینجا پنتاگون؛ دلار از شما، خرج از ما    - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ: پنتاگون در طول یک سال هزینه های خود را به مبلغ 35 تریلیون دلار تصحیح کرد.

مبلغ تصحیحات وزارت دفاع آمریکا از حجم کل اقتصاد آن کشور در طول یک سال تجاوز کرده است. این امر نشان می دهد که پنتاگون نمی تواند کتاب حسابداری خود را بطور مرتب تنظیم کند. مطلب سر افزایش قابل توجه در مقایسه با ارقام سال 2018 و 2017 (به ترتیب 30.7 تریلیون دلار و 29 تریلیون دلار) است.

تاد هریسون، کارشناس بودجه پنتاگون در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی گفت: "30 تریلیون شامل مقدار قابل توجهی پول نقد است که در هنگام جابجایی بین حساب ها ، دو بار،  سه بار و حتی چهار بار ثبت شده است." 

وزارت دفاع تایید کرد که در اولین حسابرسی خود در سال 2018 عقیم ماند و سال گذشته دوباره با حسابرسی  دارایی های 2.7 تریلیون دلاری و بدهی های 2.6 تریلیون دلاری دوباره شکست خورد.  در میان حملات هوایی، حضور نظامی در خارج از کشور، اجرای برنامه گسترده تسلیحاتی و انتشار یک سری مطالب درباره تجاوزهای جنسی، به این موضوع کم توجه شده است.  با این حال،  اطمینان بخشی صورت های مالی پنتاگون نشان می دهد که ارتش چگونه منابع مالی خود را مدیریت می کند.

کرملین: پنتاگون می‌تواند با نیم بودجه خود به تمام افریقا نان بدهد - اسپوتنیک ایران
کرملین: پنتاگون می‌تواند با نصف بودجه خود به تمام افریقا نان بدهد

ساختارهای دفاعی گزارش را - به طوراتوماتیک و دستی - به صورت ماهانه و سه ماهه تنظیم می کنند. خدمات مالی و حسابداری پنتاگون این تغییرات را گرد هم آورده و آنها را به خزانه داری ارائه می دهد.

به گفته خانم جکی اسپیر،  نماینده كنگره آمریگا در سال مالی 2017 ، كه از دیوان محسابات آمریکت خواسته است تحقیقات را انجام دهد ، 546.433معلوم شد که تصحیح در حساب ها انجام شده است و 562.568 تصحیح در سال 2018 انجام شده است.  گزارش اتاق محاسبات  درباره نتایج بازرسی بیش از 200000 تصحیح به مبلغ کل 15 هزار میلیارد دلار که در سه ماهه چهارم سال 2018 انجام شده است ، روز چهارشنبه منتشر می شود.

به گفته اتاق محاسبات آمریکا، حداقل 96٪ از 181.947 تنظیم خودکار صورت گرفته در سه ماهه چهارم سال مالی 2018 "مدارک حمایتی لازم را نداشته اند".

دورنا آلِن سخنگوی بازرس کل پنتاگون گفت:"ساده سخن، این بدان معنی است که وزارت دفاع بدون هیچ مدرک و سندی که نیاز و دامنه آنها را تأیید کند، در صورت های مالی تغییراتی وارد کرده است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала