گزارش و تحلیل

"آتش!": اسرار قاسم سلیمانی و حضور خبرساز وی

© Sputnik / Mazyar Asadi"آتش!": اسرار قاسم سلیمانی و حضور خبرساز وی
آتش!: اسرار قاسم سلیمانی و حضور خبرساز وی   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ناو هواپیمابرهای آمریکایی در خلیج فارس، پست های نظامی را در دست گرفته اند و در حال آماده سازی برای حمله به ایران هستند. اما در عین حال با صدای آرام و محکمی این فرمان شنیده می شود: "آتش!" نیروی دریایی ایران از دشمن جلوتر است و در ابتدا حمله می کند.

پایگاه ایالات متحده مورد حمله قرار می گیرد، و چهره فرمانده روی صفحه ظاهر می شود. فرمانده متین و آرام، متمرکز و آماده جنگ است. این طرح برگرفته از فیلم انیمیشن "نبرد در خلیج فارس 2" توسط فیلمسازان ایرانی در سال 2017 منتشر شد.

سردار قلب ها تا ابد در دلها زنده می ماند - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
سردار قلب ها تا ابد در دلها زنده می ماند
این اپیزود برای همیشه در خاطره ها می ماند. زیرا فعالیت حرفه ای سردار سلیمانی (یا بهتر بگوییم نمونه اولیه انیمیشن) به طور ناگهانی مشهود می شود. فعالیت های او هرگز علنی نشد. یاد سردار سلیمانی نه تنها، در طول مبارزه علیه داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق در طی سال های اخیر در ذهن ها باقی مانده است. بلکه در طی سالها مبارزه با قاچاق مواد مخدر در دهه 1990 در زادگاه وی در کرمان، تلاش های وی ستودنی است. سردار سپاه قدس قاسم سلیمانی ، در زمان عملیات شناسایی در پشت خطوط دشمن در جریان جنگ ایران و عراق نیز حضور داشت و به صورت رمز و رازآلودی فعالیت داشت. هر بار که روند فعالیت های وی را نمی دیدیم، نتیجه تلاش های وی علنی می گردید: تشکیل یک ایران قوی و مستقل.

روزنامه نگاران، نام "سردار قاسم سلیمانی" را همواره به یاد خواهند داشت. حضور او خبرساز بود، اما وی از نظر فیزیکی نامرئی بود. او هرگز مصاحبه نمی کرد، اما ثمره فعالیت های او سالهاست كه توسط سیاست گذاران و كارشناسان در فراسوی ایران تحت نظر بود. در عین حال ، عدم دستیابی به وی باعث شد تا نام سردار قاسم سلیمانی، یک افسانه‌ شود. در حال حاضر، مهم این است که حقیقت را از داستان سازی جدا کنیم ، واین وظیفه رسانه های معتبر است. اگر اسرار وی فاش می شود،  فقط باید حقایق گفته شود.

... در شب 3 ژانویه در عراق ، دشمن توانست "سردار قاسم سلیمانی" را ردیابی کند. اما اگر ما می توانستیم از اسرار و وقایع آن شب غم انگیز در خاورمیانه به طور کامل مطلع شویم ، مطمئناً صدای خشک اما سرنوشت ساز آن شب را می شنیدیم: "آتش!"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала