گزارش و تحلیل

انتخاب شوهر: روسی یا چینی؟

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر انتخاب شوهر: روسی یا چینی؟
انتخاب شوهر: روسی یا چینی؟      - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک، به نقل از پورتال چینی "سوهو" : بسیاری از دختران روسی برای پیدا کردن عشق زندگی خود به چین می روند ، زیرا در روسیه به احتمال زیاد آنها تا قبل از 30 سالگی ازدواج نمی کنند.

اما آیا آنها واقعاً مردان چینی را دوست دارند؟ تفاوت بین مردان چینی و روسی چه از نظر ظاهری و چه از نظر شخصیتی کدام است؟  یک دختر روسی، بدون خجالت کشیدن چنین تعریف می کند: دختران روسی دوست دارند به چین بیایند و بسیاری از آنها در آنجا برای زندگی می مانند. این از مدتها پیش مخفی نبوده است، زیرا فاصله چین و روسیه بسیار نزدیک است. وقتی دختران روسیه تصمیم می گیرند به کجا سفر کنند تا زندگی کنند ، انتخاب اول آنها بدیهی است که چین است.

"سوهو" تصریح می کند: دلیل این امر این است که روسیه کشوری پهناور وعظیم است که بخش بیشتر آن در آسیا واقع شده است و فقط یک بخش کوچکتر و پر جمعیتتر به اروپا تعلق دارد. با این حال، این فرهنگ غربی است که در روسیه حاکم است و به همین دلیل ساکنان آن بیشتر علاقه مند به کار و زندگی در چین هستند، زیرا برای آنها چین - چیزی جدید و ناشناخته است.

و از آنجا که پیشرفت اقتصادی در روسیه نسبتاً کند است، و در عین حال، به پیشرفت صنعت نیز اهمیت بالایی داده می شود، این بدان معنی است که برای دختران روسی پیدا کردن کار بسیار دشوار است. علاوه بر این، در روسیه تعداد زنان نسبت به مردان به مراتب بیشتر است. اگر دختران روسی گزینه دیگری یا شیوه زندگی دیگری را انتخاب نکنند، شاید آنها نتوانند تا قبل از 30 سالگی ازدواج کنند. زندگی در چین می تواند به آنها نه تنها درآمد بالایی بدهد بلکه می تواند به آنها در یافتن عشق نیز کمک کند.

25 مین مسابقه دختر شایسته روسیه - اسپوتنیک ایران
فستیوال دختر شایسته روسیه 2019

پس آیا دختران روسی بچه های چینی را دوست دارند؟ تفاوت بین بچه های چینی و روسی چیست؟ یک دختر روسی درباره تفاوت مردان دو کشور مختلف تعریف کرد. اول از همه، این دختر روسی درباره توجه و مراقبت نوجوانان چینی صحبت کرد. چه قبل از ازدواج و چه بعد از ازدواج، اساساً رفتار آنها تغییر نمی کند. برعکس، پس از ازدواج، نوجوان چینی توجه بیشتری به همسر مبذول می دارد و والدینش او بسیار صمیمی می شوند. این در حالیی است که خلق و خوی بچه های روسی بیشتر تند است. اغلب اتفاق می افتد که آنها پس از عروسی تغییر می کنند و خشونت خانگی در خانواده اتفاق می افتد، زیرا مردان روسی خیلی به عرق خوردن علاقه دارند، حتی به حدی که اغلب به افراد الکلی تبدیل می شوند. همچو چیزی در مورد مردان چینی بسیار کم اتفاق می افتد  و اگرچه آنها نیز دوست دارند عرق بخورند، اما هرگز از الکل سوء استفاده نمی کنند.

با این حال، اگر شما بچه های روسی و چینی را از نظر ظاهری مقایسه می کنید،   در اینجا مردان روسی بسیار قوی تر به نظر می رسند و می توانند احساس امنیت را به زن خود بدهند. اگر بچه های چینی تمرین های زیادی انجام دهند و تناسب اندام خود را انجام دهند، می توانند از این لحاظ  به مردان روسی نزدیک تر شوند و حتی از پسران روس پیشی بگیرند.

 به گفته کارشناسان، تا سال 2020 تعداد مردان مجرد در چین 30 میلیون بیشتر از تعداد زنانی است که به دنبال زوج هستند.  

نیكلاس ابرستاد اقتصاددان سیاسی آمریكا در كتاب خود تحت عنوان  "آینده جمعیتی" پیش بینی زیر را ارائه می دهد: تا سال 2030 ، بیش از یک چهارم مردان چینی 30 تا 40 ساله مجرد خواهند بود.

نکات مطرح شده در این مقاله، نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده بوده و الزاماً عقاید هیئت تحریریه اسپوتنیک را بازتاب نمی دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала