گزارش و تحلیل

اپل: تازگی ها برای کشف شگفتی ها

© AP Photo / Mark Lennihanاپل: تازگی ها برای کشف شگفتی ها
اپل: تازگی ها برای کشف شگفتی ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت اپل یک رونمایی بهاره را برگزار کرد، و سیلی از اخبار در باره تازه های اپل به کاربران هیجان زده سرازیر شد.

اسپوتنیک با استناد به مجله آمریکایی وایرد می نویسد: اپل حتی راه اندازی استودیوی فیلم و تلویزیون خود را اعلام کرد. علاوه بر این، اپل کارت اعتباری خود، اشتراک مجله جدید و حتی بازی های جدید تریپل اِی را اعلام کرد. این شرکت بر اهمیت رسانه ها تأکید نمود. اپل اخبار + یعنی یک نسخه تریپل اِی از اخبار اپل که در آن تمام اشتراک ها جمع شده است.

اپل کارت بانکی خود را معرفی کرد - اسپوتنیک ایران
اپل کارت بانکی خود را معرفی کرد
بابت اشتراک ماهانه 10 دلاری، شما دسترسی کامل را به نسخه دیجیتالی بیش از 300 مجله، از جمله National Geographic، The New Yorker، Science Popular و حتی Wired دریافت می کنید. مطلب فقط سر iPhone شما نیست. هر شماره مجله به طور خاص برای Apple News + شما قابل سفارش است. علاوه بر این، به شما در مورد خواسته های جدید تان بر اساس علاقه های شما توصیه می شود و لینک هایی را به نشریات مشابه آنچه که قبلا خوانده شده اید، ارائه می دهند. Apple News + از امروز در دسترس است و در طول ماه اول حتی رایگان هم می باشد.

اپل تی وی

سرویس جدید اپل تی وی "Apple TV" تمام اشتراک های شما را برای پخش ویدئو، کانال های کابلی و اپلیکیشن های خاص در یک واسط متحد خواهد کرد. با باز کردن تلویزیون اپل، شما توصیه هایی را بر اساس ترجیحات خودتان، و همچنین برنامه های جدیدی از برنامه های مورد علاقه تان را دریافت خواهید کرد. سرویس جدید به شما این امکان را می دهد که با یک کلیک به کانال تلویزیونی HBO، Starz، Comedy Central ، MTV ، Showtime و دیگران دسترسی پیدا کنید.

صبر کنید، این همه نیست! اپل همچنین برنامه های خودویژه اشتراک را ارائه می دهد. برنامه Apple TV + نوعی پاسخ به Neflix یا Hulu است. این برنامه با لیست ستاره هایی که با آن همکاری می کنند و به کاربران محتوای منحصر به فرد را عرضه می کند: استیون اسپیلبرگ، جی جی آبرامز و سوفیا کاپولا، آغاز می شود.

کارت اعتباری اپل

محصولات اپل این امکان را خواهند داشت با صدای باربی صحبت کنند - اسپوتنیک ایران
محصولات اپل این امکان را خواهند داشت با صدای باربی صحبت کنند
برای همه اشتراک های جدید باید به نحوی پول پرداخت شود، درست است؟ بنابراین، اپل اعلام کرده است که کارت اعتباری خود را با پشتیبانی از بانک سرمایه گذاری Goldman Sachs راه اندازی خواهد کرد. به گفته این شرکت، این یک انقلاب در جهان پرداخت خواهد بود. کارت "اپل" بسیار متفاوت از دیگر کارت های اعتباری است. این کارت هیچ مبلغی جهت تاخیر، هزینه نگهداری سالانه، هزینه های بین المللی نمی طلبد. پشتیبانی مشتری از طریق سرویس iMessage تامین می شود. و اگر چه شما می توانید کارت را لمس کنید، این کارت از تیتانیوم ساخته شده و برای پرداخت پول از طریق آی فون مشتری در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، از طریق خدمات اپل پی در نظر گرفته شده است. کارت همیشه با شما، در "iPhone" تان در اپلیکیشن "کیف پول" است. با پرداخت توسط کارت اپل، شما 2 درصد از مبلغ خرید را باز پس می گیرید (و 3 درصد هنگام خرید محصولات اپل). پول پاداش بلافاصله به برنامه Apple Cash بازمی گردد. شما می توانید آن را به عنوان پول واقعی — چه آنلاین، چه در نقاط فروش صرف کنید و یا به دوستان تان منتقل نمایید. هر عملیات با یک اثر انگشت یا یک روش تشخیص چهره تایید می شود. اپل تضمین می کند که اطلاعات خرید شما محرمانه نگه داشته می شود. این امکان در تابستان امسال در ایالات متحده آمریکا قابل دسترس خواهد بود.

اپل آرکید

آخرین سرویس جدید پیشنهادی آپل از طریق اشتراک — بازی های جدید تریپل اِی است. تعداد بازی های جدید 100 تا است و طوری طراحی شده است که شما می توانید توسط تمام دستگاه های اپل بازی کنید. با آی فون شروع کنید و از همان جایی که توقف کردید، با تی وی ادامه دهید. اپل آرکید در پاییز امسال راه اندازی می شود. قیمت آن هنوز معلوم نیست.

iPad و مک و هدفون های جدید

هفته گذشته، اپل، به روز رسانی های خود را در خطوط iPad ، مک و هدفون اعلام کرد. در آینده، اپل قصد دارد با تولید دستگاه های جدید و طراحی برنامه های تازه، علاقه شما را به محصولات جدید خود افزایش دهد. کار تکمیل تجهیزات پیشرفته اپل تمام نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала