گزارش و تحلیل

چه کسانی یهودیان را قتل عام کردند؟

© REUTERS / Joshua Robertsچه کسانی یهودیان را قتل عام کردند؟
چه کسانی یهودیان را قتل عام کردند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز گذشته به نطق سالانه رئیس جمهوری ایالات متحده در کنگره گوش می دادم، طبق معمول و طبق پیش بینی ایشان مجددا هر آنچه بر زبانش جاری شد نثار ایرانی ها کرد، اما برای بنده جالب بود که ایشان بخش بزرگی از سخنان خود را به قتل عام یهودیان وتمجید از یکی از بازماندگان این قتل عام ها اختصاص داد.

برخی شاید متوج نباشند که خانواده آقای ترامپ جزو آلمانی های مهاجر به آمریکا به حساب می آیند و اسلاف آقای ترامپ همان هایی هستند که یهودیان را قتل عام کردند.
جالب تر اینکه همان ایرانی هایی که آقای ترامپ انواع و اقسام توهین ها را نثارشان می کرد همان هایی هستند که اسلافشان یهودیان را از بند نجات دادند و در خانه های خود به آنها پناه دادند، وحتی در تورات و کتاب های مقدس یهودی از آنها به نیکی یاد شده.
شاید بتوان گفت بصورت تاریخی تنها جایی در جهان که همیشه یهودیان می توانسته اند بصورت آزادانه در آن زندگی کنند ایران بوده و هست.
نه گیتو برای آنها درست کردند و نه اینکه آنها را وادار کردند که لباس های خاص انگشت نما بپوشند و نه اینکه زنان آنها را وادار به شغل فحشا کردند ونه…، کارهایی که بسیاری از اروپایی ها برای قرن ها با یهودی ها انجام می دادند.
هیچ وقت یهودی ها نه فقط در ایران بلکه در کل کشورهای اسلامی با قتل عام ها و فجایعی که در اروپا با آن مواجه شدند مواجه نشدند.
اگر برخی صهیونیستها اقدام به غصب سرزمین ملت فلسطین نکرده بودند چه بسا که تا به حال می توانستند بسیار راحت حتی در سرزمین فلسطین زندگی کنند و کسی کاری به کار آنها نداشت.

سخنان تهدیدآمیز ترامپ به ایران - اسپوتنیک ایران
سخنان تهدیدآمیز ترامپ علیه ایران
شاید جناب آقای ترامپ نداند که امروزه یهودی ها در ایران به راحتی زندگی می کنند و در مجلس هم نماینده دارند وهیچ مشکلی با هیچ کس ندارند.
هیچ وقت هم هیچ ایرانی ای به دنبال قتل عام یهودی ها و یا نابودی آنها نیست و نبوده، حد اقل تاریخ نشان داده که این رفتار در مرام ایرانی ها نیست بلکه فقط در مرام اسلاف آقای ترامپ می باشد.
مشکل ایرانی ها هیچ وقت با یهودی ها نبوده و نیست مشکل با صهیونیست ها و مرام آنها است.
ایرانی ها مصطلحا خط و فکر حسینی دارند یعنی همیشه از مظلوم حمایت می کنند و امروزه ملت فلسطین مظلوم هستند پس ایرانی ها از آنها حمایت می کنند.
اگر صهیونیست ها به فلسطینی ها ظلم نکرده بودند و سرزمین آنها را اشغال نکرده بودند و همان بلایی که اروپایی ها بر سر یهودی ها می آوردند بر سر فلسطینی ها نیاورده بودند قطعا هیچ مشکلی هم با ایرانی ها نداشند.
چه بسا که حتی اگر فلسطینی ها همین کارها را با یهودی ها انجام می دادند وبه آنها ظلم می کردند شاید امروزه ایرانی ها حامی یهودی ها می بودند.
آیا یهودی ها فراموش کرده اند که چگونه ایرانی ها در جنگ جهانی دوم جان بسیاری از آنها را نجات دادند و سفارت خانه های ایران در اروپا برای آنها گذرنامه ایرانی صادر کردند تا بتوانند از دست آلمانی ها نجات یابند.
ده ها هزار یهودی در همان زمان به ایران پناه آوردند و ایرانی ها درب خانه های خود را برای آنها باز کردند و هر آنچه داشتند را با آنها قسمت کردند.
امروزه هم هنوز فرزندان بسیاری از همان یهودی ها هنوز به خوشی در ایران زندگی می کنند.
اگر ایرانی ها امروزه حتی اقدام به تولید سلاح های دفاعی وموشک های دقیق می کنند به قول دبیر کل حزب الله لبنان، سید حسن نصر الله، بیشتر به نفع یهودی ها است چون حتی مشکل طرفداران ایران از جمله حزب الله با مردم یهودی نیست بلکه با نظامیان صهیونیست است و بر عکس برخی از صهیونیست ها و حتی اروپایی ها و آمریکایی ها تلاش دارند که از یهودیان برای منافع سیاسی خود استفاده کنند و هیچ ارزشی برای خون یهودی ها قایل نیستند.
اگر تسلیحات دفاعی ایران نبود قطعا اینها تا به حال جنگ به پا کرده بودند و قطعا تعداد زیادی از یهودی های بیگناه کشته شده بودند.
قطعا وقتی که تسلیحات دفاعی قدرت مند دقیق در اختیار ایران و همپیمانانش دقیق باشد مردم بی گناه چه یهودی باشند چه غیر یهودی می توانند اطمینان داشته باشند که به آنها هیچ حمله ای نمی شود و جنگ فقط میان نظامیان می باشد.
به هر حال ما ایرانیها همیشه امیدوار هستیم که هیچ وقت جنگی برپا نشود چون جنگ هر چه قدر هم برای برخی سود آور باشد به ضرر همه است و امیدوار هستیم که برخی به عقل بیایند و سیاستمداران جنگ طلب را از خود دور کنند و به فکر باشند که مشکل مردم مظلوم فلسطین را حل کنند چون نه فلسطینی ها و نه ایرانی ها و نه مسلمانان هیچ گناهی در حق یهودی ها مرتکب نشده اند تا بخواهند به آنها تاوان پس دهند، آنها باید بروند سراغ فرزندان آنهایی که در حق یهودی ها گناه مرتکب شده اند و آنها را قتل عام کردند.
اما متاسفانه رفتارهای افرادی مانند آقای ترامپ و نتانیاهو امروزه جهان را به سوی جنگ و بحران پیش می برد و با افزایش تنش می تواند منجر به کشتار تعداد زیادی از مردم بی گناه از جمله یهودیان گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала