گزارش و تحلیل

حمایت بانوان هنرپرور از خانمهای با استعداد و کارآفرین ایرانی + تصاویر

© Sputnik / Nasibeh Esmaeiliایونت بانوان کارآفرین در تهران
ایونت بانوان کارآفرین در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برندهای ایرانی در زمینه مشتری مداری و کار تیمی ضعیف عمل کرده اند

قسمت دوم
اسپوتنیک- در حال حاضر گروه بانوان کارآفرین متشکل از ۳ نفر به نام های نعیمه قدیمی، شادی سلیمی و حدیثه قدیمی است. این ۳ بانو که هر سه در خارج از کشور ساکن هستند قصد دارند تا با برگزاری رویدادهای مختلف، ضمن کمک به بانوان هنرمند و نیازمند، در ارتقای کیفیت محصولات و فرهنگ فروش و مشتری مداری کمکی انجام دهند. صفحه اینستاگرامی که این بانوان در آن فعالیت دارند، @banookarafarin می باشد. ایونتی که به تازگی در تالار "آمیتیس سعادت آباد" به صورت خیریه برگزار شد با هزینه شخصی این افراد بوده است. جالب است بدانید که آنها نه تنها هیچ هزینه ای مانند ایونت های مشابه دریافت نکردند بلکه بصورت خودجوش برای این ایونت هزینه کرده تا خدمتی به بانوان این سرزمین کرده باشند.

نعیمه قدیمی - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
بانوان کارآفرین ایرانی که رویداد خیریه را برگزار می کنند +تصاویر

شادی سلیمی از ۱۸ سالگی کار می کرده است و سابقه های کاری در رشته های مختلفی دارد. او دوره مراقبت از پوست یا "skin care" را در کشور ایتالیا گذرانده است. به این علت که خانم های ایرانی از لوازم آرایشی زیاد استفاده می کنند، او تصمیم میگیرد تا انقلابی در این زمینه انجام دهد و به آنان نشان دهد که زیبایی پوست بهتر از زیبایی آنی و آرایش زیاد است. بنابراین صفحه ای در اینستاگرام ایجاد کرده و به معرفی و فروش محصولات مراقبت از پوست می پردازد. او در این عرصه تا به حال موفق بوده است.

© Sputnik / Nasibeh Esmaeiliشادی سلیمی
حمایت بانوان هنرپرور از خانمهای با استعداد و کارآفرین ایرانی + تصاویر - اسپوتنیک ایران
شادی سلیمی

گزارشگر اسپوتنیک با حضور در ایونت، سئوال هایی از جزئیات برگزاری این ایونت از این بانوی کارآفرین می پرسد.

اسپوتنیک: ایده برگزاری این رویداد از کجا آمد؟
من به عنوان یک ایرانی که خارج از ایران زندگی می کنم محصولات بسیاری را در خارج می دیدم که فقط به علت اینکه برند معروفی بودند، قیمت های وحشتناک بالایی داشته و فروش زیادی داشتند. وقتی به ایران می آمدم نظاره گر این بودم که خانم های ایرانی چه صنایع دستی زیبا و با کیفیتی را به مغازه داران می فروشند اما گم نام هستند و برند مشخصی ندارند. از آنجا به این فکر افتادم که بیاییم این افراد را در سطح جامعه "ایران" مطرح کنیم تا پس از آن بتوانیم در سطح بین الملل نیز معرفی کنیم. انگیزه من این است که بتوانم به بانوانی که با داشتن هنرهای زیاد ناامید و گاهی افسرده هستند کمک کنم تا انگیزه برای ادامه کار داشته باشند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Shadi Salimi (@shadibeautyskincare) 23 Дек 2018 в 4:24 PST


اسپوتنیک: هدف از برگزاری این ایونت چیست؟
امیدوار کردن زنان به زندگی و اثبات این موضوع به آنها که نقش مهمی در زندگی دارند. همچنین کمک و حمایت از زنانی که سرپرست خانوار هستند تا در سطح جامعه مطرح شوند. با این دسته از ایونت ها ما می توانیم بهترین افراد را در زمینه های هنری پیدا و انتخاب کرده و محصولات آنان را در سطح بین الملل ارائه کنیم. پس از آن مردم دنیا با استفاده از "پی پال" می توانند از آنان خرید کنند. این دسته از رویدادها با هدف انتخاب بهترین ها انجام می شود.
من به عنوان یک انسان فکر می کنم که خداوند هر فردی را به دلیلی به این دنیا آورده است‌. من سعی می کنم از خانم ها حمایت کنم تا بهتر متوجه شوند دلیل آنها برای ورود به این دنیا چه چیزی است. اگر هر کس این دلیل را متوجه شود، دیگر در زندگی غصه نمی خورد و افسرده نمی شود.

© Sputnik / Nasibeh Esmaeiliایونت بانوان کارآفرین در تهران
حمایت بانوان هنرپرور از خانمهای با استعداد و کارآفرین ایرانی + تصاویر - اسپوتنیک ایران
ایونت بانوان کارآفرین در تهران

اسپوتنیک: آیا در آینده هم این رویداد تکرار می شود تا بانوانی که از این ایونت جا مانده اند بتوانند از آن استفاده کنند؟
بله، ما برنامه داریم سالی دو بار این ایونت را برگزار کنیم.

© Sputnik / Nasibeh Esmaeiliایونت بانوان کارآفرین در تهران
حمایت بانوان هنرپرور از خانمهای با استعداد و کارآفرین ایرانی + تصاویر - اسپوتنیک ایران
ایونت بانوان کارآفرین در تهران

اسپوتنیک: آیا حامی مالی برگزاری ایونت داشتید؟
متاسفانه تا به حال حامی خاصی نداشته ایم. از بلاگرها و برندهای متفاوتی درخواست کردیم تا به این فعالیت بپیوندند اما آنها حتی برای تبلیغ در سطح مجازی هم ۵ میلیون تومان از ما درخواست کردند. تبلیغات توسط خود ما در فضای مجازی انجام شد. در حال حاضر من و خانم نعیمه قدیمی حامی این ایونت هستیم و هیچ گونه حامی مالی نداریم.

اسپوتنیک: فکر می کنید چرا صفحات معروف در این خیریه سهیم نشدند؟
متاسفانه مردم  ایران اتحاد را بلد نیستند. کار تیمی در ایران ضعیف است. ما قصد داریم تا بتوانیم به طور تیمی در این زمینه فعالیت کنیم و این نوع کار را در  ایران رواج دهیم. وقتی افراد به این درک برسند که وقتی گروه باشند موفق می شوند، آن زمان است که متوجه رقابت سالم می شوند و اوضاع بهتر خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала